Ausztriában terjeszkedik az Extreme Digital
Az Extreme Digital Zrt. áprilistól Ausztriában is nyit egy webshopot.
Az Extreme Digital Zrt. áprilistól Ausztriában is nyit egy webshopot.
Az élelmiszerboltok lehetnek az online kereskedelem legújabb áldozatai, miután egyes várakozások szerint egyre többen fognak online hozzájutni a napi betevőhöz, így a tönk szélére juttatva számos kisboltot.
Mindenki a nemrég lakat mögé dugott drogbáró ingébe akar bújni, ami miatt összeomlott az inget árusító kiskereskedő webáruháza.
Egyre többen élnek rendelnek az internetről Magyarországon, így nem véletlen, hogy 2013-ról 2014-re több mint 20 százalékkal nőtt az internetes kereskedelemmel foglalkozók forgalma, és a 2015-ös év is hasonló bővülést hozhat. A Bisnode nemzetközi cégminősítő adataiból az is kiderül, hogy sok nagy szereplő veszteséget könyvelt el.
Példának nem annyira jó, ellenpéldának viszont már majdnem tökéletes a fogyasztóvédők által EU-s pénzből összerakott Nagy Nemzeti Mintawebáruház.
Úgy emelt a méltán népszerű házhoz szállítási szolgáltatásának díjain a Tesco, hogy a tarifái nem változtak. Történtek olyan változások a tarifarendszerben, amit áremelkedésnek élhet meg a fogyasztó, az értékhatárok azonban változatlanok maradtak. Van tehát olyan idősáv, amikor többet kell fizetni, és van olyan is, amikor nem. A tapasztalatok alapján azonban az előbbiek vannak masszív többségben.
És a tészta ára még egész baráti, ha a 71 milliós „gazdagság amulettet” nézzük.
Tegnap kezdődött az első internetes vásárlás hete, a kártyás vásárlók öt webáruházban kapnak extra kedvezményeket jövő péntekig. Aztán jövő pénteken jön a szuperakció további árengedményekkel és boltokkal.
Több mint 200 millió euróért vette meg a Rockaway Capital a második legnagyobb forgalmú magyarországi webáruház oldalát működtető Netretail Holding B.V.-t – írja a Világgazdaság.
Az online értékesítés Angliában indul, a németek hazai pályán szeretnék megverni a Tescót és a társait.
Magyarországon elsőként a GKI Digital készített az iparági szereplőkről forgalmi adatok szerinti nyilvános rangsort, minden valószínűség szerint ez a lista mutatja a legpontosabban a magyarországi e-kereskedelem szereplőinek fontosságát.
A magyarországi webáruházak 76 százaléka növelte forgalmát 2014-ben, és csak hat százalékuk számolt be a forgalom csökkenéséről – derül ki a Webshop-Experts Kft. felméréséből.
Régi fogyasztói vágyat teljesít az IKEA: beindítja online piacterét mindenhol, ahol fizikai áruház is működik. Azt nem tudjuk, hogy húsgolyót is visznek-e házhoz?
Úgy fest, nem lassít a brit hipermarketlánc, újabb városra terjeszti ki az online vásárlást. Ezúttal győri munkerőt toboroz online üzletágához, alapvetően a Facebookon.
Rossz szájszag elleni keksz, kutyanyalóka, esetleg csontot formázó torta. Ezek mindegyike megtalálható a nemrég nyílt online kutyapékségben, amelynek üzemeltetői már keresik a helyszínt, ahol élőben, párnázott helyekkel várják majd négylábú vendégeiket.
Az internetes Tesco is zárva lesz vasárnap, azaz az online megrendelt termékeket a hét utolsó napján nem szállítják ki. A rendelést ettől függetlenül fel lehet adni a hipermarketlánc weboldalán, de átvenni nem lehet sem személyesen sem a Tesco-futároktól.
Egy bukaresti lakásból nőtte ki magát Iulian Stanciu cége, amely később felvásárolta az eMAG-ot és a régió legnagyobb online webáruházává tette, amiben komoly szerepe volt sajátos vezetési stílusának is.
Egy online divat outlet ügyvezetőjeként tér vissza Vaszily Miklós, aki novemberben váratlanul távozott az Origo Zrt. éléről - értesült a hvg.hu. Az információt a cég vezetése megerősítette.
Napi több mint egy új üzletet nyit 2015-ben a Hennes & Mauritz divatóriás, de ennél is nagyobb hír, hogy beindítja webáruházát Magyarországon is.
Egy hírportál szerint NAV-os nyomozók razziáztak két webáruháznál, és szervereket foglaltak le. A NAV még nem adott tájékoztatást az ügyről.