Most vasárnap hajnalban ne nagyon akarjon e-matricát venni
Tervezett rendszerfejlesztés és -karbantartás lesz hajnali 1 és 5 között.
Tervezett rendszerfejlesztés és -karbantartás lesz hajnali 1 és 5 között.
A legrövidebb és leggyorsabb útvonal mellett figyelembe veszi az útdíjakat, a fizikai, törvényi és veszélyes árura vonatkozó korlátozásokat, valamint a kamionok számára kialakított parkolókat a WebEye és a német PTV most induló, közös navigációs platformja, a Navigator Truck.
A Balatont Dunaújvárossal összekötő szakasz előkészítése zajlik.
Régóta várták a sokan ezt az új, félárú matricát, amellyel sokat lehet spórolni.
Átlagosan mintegy 5000 eurót, nagyjából másfél millió forintot lehetne egy-egy jármű üzemeltetésén spórolni, ha elfogadják a tervezetet.
Január 31-ig, azaz szerdán éjfélig érvényesek a 2017. évi éves országos és megyei autópálya-matricák.
A teherautók elektronikus útdíjfizetési rendszerének 2013-as bevezetése óta az e-matrica-bevétellel együtt az év végéig ezermilliárd forint folyik be ebből a forrásból a központi költségvetésbe - mondta a Világgazdaságnak Börzsei Tibor, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója.
350 ezres bírságot szedett össze egy autós, mert a rendszert nem érdekli, hogy valójában jó helyre küldik-e ki a felszólításokat.
Statisztikák szerint egyre nehezebb megúszni a bliccelést, mégis a megbüntetettek fele egyáltalán nem vesz e-matricát. Igaz, ezek túnyomó részt külföldiek.
Semmilyen műveletet nem lehet majd végezni a vasárnapi hajnali karbantartás idején a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. rendszerében.
Az elővételi lehetőséget is kihasználva, lényegesen több autópálya-matricát vásároltak az autósok február 9-ig, mint tavaly ugyanebben az időszakban – tájékoztatta a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. a Magyar Hírlapot.
A jövő hét elején lejárnak a tavaly vásárolt éves autópálya és megyei úthasználati jogosultságok. Valahogy felmerült az is a napokban, talán ennek apropóján, miért nincsen eseti – egy útra, egy napra – szóló jogosultság?
Már csak pár nap, és lejárnak a tavalyi éves jogosultságok.
A német kormány szerdai ülésén elfogadta és a törvényhozás elé terjesztette a külföldi autósokat is terhelő úthasználati díj szabályainak módosítását. Egy sor uniós tagállam, köztük Magyarország az új szabályozást is ellenzi, és osztrák kezdeményezésre szövetséget szervez bevezetésének megakadályozására.
Az új útdíjrendszer miatt más utakat kerestek a kamionok, ezért most kitiltják őket több útról, hogy visszatérjenek a fizetősökhöz.
Székesfehérvárnál kell figyelniük az újévtől a 3,5 tonna feletti össztömegű teherautók vezetőinek, ha az új elkerülő utat szeretnék használni.
Nem közlekedhetnek Csongrád megyében az 5-ös és 43-as számú főút több szakaszán december közepétől a 20 tonnánál nagyobb súlyú teherautók, kamionok - közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Készülnek az új tervek a fejlesztési minisztériumban, melyik utak használatáért kell fizetni 2017-ben.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) kedden felmondta szerződését az egyik partnerével, a GSM Protect Kft.-vel. A cég ügyfelei november 17-étől csak viszonylati jegy vásárlásával, vagy egy másik bevallási közreműködőn keresztül tudnak úthasználatot bevallani.