#ügyfél










Pár ezer forinttal és vízforralóval csábítaná magához az állami áramszolgáltató az E.ON ügyfeleit

Az állam gyakorlatilag nyíltan tör egyeduralomra a közműszolgáltatások, pl. a gáz, az ivóvíz vagy a szemétszállítás piacán, de az árampiacon nem működött a szokásos kivéreztetéses módszer – a rezsicsükkentés ellenére a cégek talpon maradtak, mert csökkent a világpiaci ár. Most meghökkentő módon próbálják elszipkázni az ügyfeleket az E.ON-tól Azénpénzem.hu szerint.

hvg.hu




Az Uber most ismerte el a tavalyi durva adatlopást

Az Uber augusztusban kinevezett elnök-vezérigazgatója állítja: csak nemrég tudta meg, hogy adatokat loptak tőlük tavaly. A hackerek állítólag azt ígérték a cégnek, hogy a megszerzett adatokat megsemmisítik, és azok között nincsenek társadalombiztosítással vagy hitelkártyákkal kapcsolatos információk.

MTI


Ha így köti a kötelezőt, nem érheti meglepetés

Az MNB folyamatosan vizsgálja a biztosítók friss és meglévő kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási tarifái meghirdetésének és alkalmazásának jogszerűségét. A meglévő biztosítójuknál szerződésüket felmondó s újrakötő, s a biztosítóhoz újonnan szerződő üzembentartók díja immár nem lehet kedvezőbb, mint a hűséges ügyfeleké. Egyes biztosítók díjtarifái akár jelentősen módosulhatnak, így a következő évi díjértesítőket célszerű alaposan elolvasni. A kgfb meglétét, a díjfizetés megtörténtét az üzembentartóknak szükség esetén igazolniuk kell.

hvg.hu


Ezt a hatalmas hibát követik el a magyar vállalkozók!

A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel-növelésre, több ügyfélre vágyik. Azzal viszont, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez – mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése – már kevésbé foglalkoznak. Ez pedig kapitális hiba.

hvg.hu

Még mindig bankfiókba jár a magyar

Az átlagos magyar banki ügyfél még mindig ragaszkodik a bankfióki ügyintézéshez, ezzel ugyanakkor nem vagyunk a régióban egyedül. Az internetbankot használók aránya viszont évről-évre dinamikusan emelkedik.

hvg.hu

Keveset mosolyognak a magyar eladók

Egy felmérésben kissé hihetetlen eredmény született: a magyar boltokban 93 százalékban köszöntek az üzletbe belépő vevőknek. A nemzetközi felmérésből kiderült, hogy a kormányzati szektorban mosolyognak a legtöbbet az ügyfelekre.

MTI