Egy évtized után pénzt kapnak az egykori Buda-Cash egykori ügyfelei
Még tíz év sem kellett hozzá, és a Buda-Cash egykori ügyfelei pénzeket és részvényeket kapnak vissza.
Még tíz év sem kellett hozzá, és a Buda-Cash egykori ügyfelei pénzeket és részvényeket kapnak vissza.
Megkezdődött a nyár utolsó hónapja, a nyaralás és a nagy meleg mellett a lakásvásárlást tervezőknek érdemes a hitelkamatokra is figyelnie. A Bankmonitor szakértői összeszedték a legkedvezőbb ajánlatokat. Ha nem is jelentős mértékben, de sajnos drágulni kezdtek a lakáscélú jelzáloghitelek.
A cseh David Rusnak Family Group vette meg a vállalat 100 százalékát a Revetas Capital nevű ingatlanbefektetési tanácsadó társaságtól.
Az MNB szerint a bankoknak alkalmazkodniuk kellene a Revoluthoz hasonló fintechalkalmazások gyakorlatához, és ingyenessé kellene tenniük a lakossági tranzakciók többségét.
A Commerzbank Zrt. ügyfeleit és portfolióját veszi át december elején az Erste.
A személyi kölcsönöknél azonban még elérhetők az őszről beragadt, mára igen kedvezőnek számító kamatok.
Ötödik napja tapasztalnak fennakadásokat az ügyfelek.
A MagNet Banknak nem ez az első faültetési akciója, de ez lesz az eddigi legnagyobb szabású.
Az állam gyakorlatilag nyíltan tör egyeduralomra a közműszolgáltatások, pl. a gáz, az ivóvíz vagy a szemétszállítás piacán, de az árampiacon nem működött a szokásos kivéreztetéses módszer – a rezsicsükkentés ellenére a cégek talpon maradtak, mert csökkent a világpiaci ár. Most meghökkentő módon próbálják elszipkázni az ügyfeleket az E.ON-tól Azénpénzem.hu szerint.
A kínai szoftvert már be is vetették, a cél az, hogy lebukjanak azok a hitelfelvevők, akik hazudnak az eladósodottságukkal kapcsolatban.
Trükkös kikötések szerepelnek az iratokban.
Egyszerűbben, postai úton is pótolhatják hiányzó dokumentumaikat a pénzügyi és nem pénzügyi szolgáltatók ügyfelei az új jogszabály alapján a pénzmosás és terrorizmus-finanszírozás elleni fellépés miatt szükséges adategyeztetéskor - közölte a Pénzügyminisztérium.
A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel-növelésre, több ügyfélre vágyik. Azzal viszont, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez – mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése – már kevésbé foglalkoznak. Ez pedig kapitális hiba.
Az átlagos magyar banki ügyfél még mindig ragaszkodik a bankfióki ügyintézéshez, ezzel ugyanakkor nem vagyunk a régióban egyedül. Az internetbankot használók aránya viszont évről-évre dinamikusan emelkedik.