szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre szerteágazóbbak a hercegi pár üzleti kapcsolatai.

Évtizedekkel az után, hogy gyerekként a médiában bírálta a Procter & Gamble-t, Meghan Markle a férjével, Harry herceggel partnerségi szerződést kötött a céggel. A hercegi pár alapítványának, az Archewell Foundationnek a weboldalán bejelentett megállapodás értelmében az együttműködésük többek között a nemek közötti egyenlőség, a befogadó online terek és a sport területére terjed ki.

Meghan Markle 11 éves volt, amikor panaszlevelet írt a Procter & Gamble vezetésének, amiért az szexista reklámokkal hirdeti a termékeit. Egész pontosan egy mosogatószerreklám miatt háborodott fel, abban ugyanis az hangzott el, hogy az anyák szerte Amerikában küzdenek a zsíros edényekkel. Markle levele kampánnyá nőtte ki magát, televíziós interjút is készítettek vele. A lobbizása sikeres volt, a cég lecserélte az anyákat emberekre, elvégre a zsíros edényekkel mindenkinek megvan a maga harca.

A mostani bejelentés szerint egy több évre szóló, globális partnerségi megállapodásról van szó.

Meghan Markle és Harry herceg tavaly márciusban fordított hátat a királyi családnak. Azóta megállapodást kötöttek a Netflixszel és a Spotify-jal is.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!