Újabb nagy klasszikus tűnik el: hamarosan leáll a Ford Focus gyártása
Az utcaképet évtizedek óta meghatározó, remek ár-érték arányú modellt kivonja kínálatából a Ford.
Az utcaképet évtizedek óta meghatározó, remek ár-érték arányú modellt kivonja kínálatából a Ford.
Évtizedekig a motorméret alapján számították az adót, ez most megváltozott.
Az elektromos Alpine A390 a Renault sportos almárkájának első szabadidő-autója.
Valamivel később érkezhet meg, mint a bajor rivális.
A nyomokban SUV géneket is felvonultató Volvo ES90 a hagyományos szedánok és kupélimuzinok közötti határmezsgye elmosására hivatott.
Meggyőzte az elnököt a három nagy autóipari óriás.
Az elérhető árú elektromobilitás ígéretével kecsegtet a vadonatúj kis Volkswagen ID. EVERY1.
Néhány százezer forinttal drágább lett a Vitara és az S-Cross.
Egy múzeumi példányt bocsátottak áruba.
A rendszer miatt törvényt is módosítottak, hogy ne lehessen kibújni alóla az információs önrendelkezési jogra hivatkozva.
Míg a nyugati világban Elon Musk politikai szereplése miatt kap nagy visszhangot a vállalat piaci visszaesése, keleten inkább az egyre komolyabb vetélytársak miatt.
Úgy tűnik feljövőben a “debadging”. Mellesleg nem is áll rosszul az Audi-logó.
Hivatalosan is lehullott a lepel a korábban érkezett elektromos A6 e-tron belső égésű motoros testvéréről, az új A6-ról.
A Cadillac leleplezte a tisztán elektromos hajtású Escalade IQ nyújtott verzióját.
Ezt a négykarikás német kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
Még a Tesla is érintett, amely az alkatrészei jelentős részét Mexikóból szerzi be.
A most épülő magyar és török gyárak kapacitása félmillió autó lehet évenként, ezek mellé jöhet egy harmadik gyár is.
Mindkét esetben előkerült a feltartott középső ujj is nyomatékosító jelleggel.
A közös érdek egy platformra terelheti a legnagyobb konkurenseket is egy időre.