Íme a Kia legkisebb és legolcsóbb villanyautója, az EV2
A Kia bemutatta a tavaly érkezett EV3 villanyautó kistestvérét, az EV2-t.
A Kia bemutatta a tavaly érkezett EV3 villanyautó kistestvérét, az EV2-t.
Az olasz gyártó értéke több mint tízszeresére nőtt az első amerikai részvénykibocsátás óta.
A szerény légellenállású, kétféle karosszériával készülő újdonság nagy hatótávú verziójában 81,4 kWh kapacitású akkumulátor rejtőzik.
Közel félmillió forint bírságot gyűjtögetett össze.
Az elektromos BMW-kkel nem nagyon lehet mellé lőni és a koreai villanyautókra sincs sok panasz.
Az extravagáns német tuningcég a sci-fi villanyautó esetben sem fogta vissza magát.
Azzal, hogy beengednék a magánszektort, felgyorsulhatna a rendszer, de hogy milyen minőségű autók kaphatnának így forgalmit, az nagy kérdés.
V8-as különlegességek kerülnek ki a trollhattani üzemből.
A Ford évtizedekig meghatározó európai gyára, a kölni például jelenleg alig 5 százalékos kihasználtsággal termel.
A tisztán elektromos és plugin hibrid személyautók piacát egyértelműen a kínai márkák dominálják.
Az utastérben egy közel két méter hosszú franciaágynak van hely.
A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.
A lokálisan zéró emissziós platós amerikai rendőrautókkal elsőként Las Vegasban lehet találkozni.
A Farizon legolcsóbb elektromos modellje 14,6 millió forintos áron nyit hazánkban.
A papír-Jaguarnak is csúfolt Trabantok ötletes karosszériája időről időre megihleti az utókort is.
Teherautókhoz és buszokhoz is gyártanak majd itt abroncsokat.
Hiába most a rekorderős négyhengeres, nem igazán nyerte el a vásárlók tetszését.
A Bentley Bentayga legújabb limitált szériás verziója egyedi külsővel és belsővel, de már W12-es motor nélkül debütált.
A Tesla idén januárban kevesebb mint 10 ezer autót értékesített az öreg kontinensen, a francia eladások 63 százalékkal romlottak, és Kínában sem sokkal jobb a helyzet.