Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Renault 5 után egy újabb legendás francia típus is feltámad, megkezdődött a Renault 4 értékesítése.
A Renault néhány hónapja dobta piacra az izgalmas retró húrokat pengető 5 E-Tech-et, és most már ennek némileg nagyobb testvérmodellje, a 4 E-Tech is elérhető Európában.
A Renault 4 E-Tech 120 alapmodell 29400 eurón (11,8 millió forint) nyit Németországban, mely ár 19 százalékos helyi adót foglal magában.
A 122 lóerős teljesítményű elektromos kisautó 9,2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, 80 kW-tal tölthető 40 kWh kapacitású akkumulátora pedig 305 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.
A Renault 4 E-Tech 150 32400 euró (13 millió forint) ellenében 150 lóerőt, 8,2 másodperces 0-100-as szintidőt, 100 kW-tal tölthető 52 kWh-s telepet és 404 kilométeres hatótávot vonultat fel
A R4 E-tech alkatrészei 68 százalékban az R5 E-Techből származnak, melynél azonban 22 centiméterrel hosszabb, illetve némileg szélesebb és magasabb az újdonság.
A 4,14 méter hosszú, AmpR Small platformra épülő kompakt crossover tágas és igen praktikus utastérrel kecsegtet, könnyen pakolható csomagtartója pedig 420 liternyi cókmókot képes elnyelni.
Az Android operációs rendszerű fedélzeti számítógép egy 10 colos érintőkijelzőt és egy 10,1 colos digitális műszeregységet vonultat fel, a menetirányváltó a kormány mögött jobb oldalt található.
Magyarországon egyelőre nem kapható a Renault 4 E-Tech, az 5 E-Tech viszont nagyon is. Utóbbi kisautó hivatalos hazai listaára 11-13,7 millió forint magasságában alakul.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.