Hihetetlen, de csak 582 kilométer van ebben a régi Citroën Kacsában
A több évtizedes kora ellenére lényegében vadonatúj kis Citroënnek alaposan megkérik az árát.
A több évtizedes kora ellenére lényegében vadonatúj kis Citroënnek alaposan megkérik az árát.
Ez az egyedi megjelenésű bajor luxusszedán nem éppen egy visszahúzódó szerény karakter.
A toplista élén német modellek, ráadásul tisztán elektromos hajtású kocsik találhatók.
Összevetettek a bírságok mértékét a fizetésekkel.
Nagy volt a drágulás az elmúlt hetekben üzemanyagfronton, pénteken még a Nemzetgazdasági Minisztérium, sőt Orbán Viktor miniszterelnök is szóvá tette ezt. A Mol pedig úgy tűnik, keddre engedett, pedig a nagyker ár nem is változott.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Egy másik F40-törésnél is a szerelő csapta oda a kocsit.
A 4,77 méter hosszú és akár 265 lóerős Volkswagen Tayron a Tiguan és a Touareg közötti űr betöltésére hivatott.
A motor álló helyzetben történő melegítése is pénzbüntetést jelenthet a németeknél.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal két százmillió forint fölötti luxusautót hirdetett meg árverésre, amelyeket egy két évvel ezelőtti adócsalási ügyben foglaltak le.
A kihívásokkal teli tavalyi évet követően növekedést hozó 2025-ben reménykedik az Opel hazai képviselete, mely ígéretes áron vezeti be a piacra az elektromos Fronterát.
Minden 100 autóból 21-22 adásvétel tárgya volt 2024-ben.
Elkerülnék a kínai autókra vonatkozó büntetővámokat.
Vázoljuk, hogy jelenleg mely elektromos autók a legtakarékosabb működésűek.
Az elődjénél 20 centiméterrel hosszabb Grandland lágyhibrid, plugin hibrid és tisztán elektromos változatban kapható, a faceliftes Mokka pedig normál és lágyhibrid benzines, illetve villanyos változatban támad.
Ennek a régi sportos Ford Escortnak nemcsak a szalonállapot, hanem a limitált F1-kivitel is növeli az értékét.
A kupé 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és a végsebessége eléri a 315 km/órát.