Donald Trump megszüntette a kis értékű küldemények vámmentességét
Az internetes kereskedők ennek az intézkedésnek nem fognak örülni.
Az internetes kereskedők ennek az intézkedésnek nem fognak örülni.
A luxustermékeket úgy tartják számon a kiskereskedelemben, hogy a vásárlóik nem ijednek meg az áremelkedésektől, de lesz egy réteg, amely rosszul fogja viselni az amerikai importvám okozta drágulásukat.
Eddig is sokat vettek a boltokban gyártói márkás áruk helyett saját márkásat, ám egy új felmérés szerint új szintre lépett a helyettesítés.
Több tucat üzlet bezárása jöhet, főleg a volt NDK-s területeken.
Mivel a magyarországi autóipar szorosan kötődik a német megrendelésekhez, ez a mi gazdaságunknak is rossz hír.
A politikusok többnyire, ha óvatosan is, de bizakodók, míg a német ipar egyből temeti magát.
Az áruházlánc nevével visszaélő Facebook-oldal bejegyzését már több mint ötezren megosztották.
A versenyhatóság szerint lehetséges, hogy az áruházlánc a vásárlókat megtévesztő módon hirdette a kuponakcióit.
Howard Lutnick szerint ugyanakkor a határidő lejárta után is lehet még tárgyalni a vámokról.
Friedrich Merz úgy látja, még a határidő lejárta előtt elfogadható kompromisszum születhet.
Az unió még mindig bízik abban, hogy sikerül kereskedelmi megállapodást kötni az USA-val. Ugyanakkor már célkeresztbe került 72 milliárd eurónyi amerikai áru arra az esetre, ha nem.
A használt prémium termékeket értékesítő internetes portálok szabályos háborút vívnak a hamisítókkal, amelyben szakértők hadseregét vonultatják fel, ám nem ez a legfőbb gondjuk.
Az alumíniumra és az acélra kivetett új vámok növelik egyes élelmiszerek, üdítők és szeszes italok árát, ám a gyártók nem fogják átszabni csomagolásaikat Donald Trump kénye-kedve szerint.
Az olasz élelmiszeripari óriás 3 milliárd dollárt fizetne a Kelloggért.
Augusztus 1-jétől él az importvám egy sor dél-afrikai termékre. A hatását főleg azok a farmerek fogják megérezni, akiknek az amerikai elnök korábban még menedéket kínált.
Az elemzők matematikai közgazdaságtani eszközökkel vizsgálták a zsugorfláció jelenségét. Arra jutottak, hogy lényegében nem lehet megakadályozni a fogyasztók átverését. Figyelni azonban lehet. Másképp: a burkolt áremelés elkerülhetetlen, legfeljebb dühöngeni lehet rajta egy jót.
Ez egy válaszlépés az Európai Unió nemrég bejelentett, hasonló korlátozására.
A francia versenyhatóság szerint a vállalat megtévesztette a vásárlókat olyan leárazásokkal, amikor közvetlenül azelőtt megemelték a termékek árát.