"A keleti nyitás nem jelent nyugati zárást"
Lezsák Sándor szerint Magyarországnak értékteremtő és -közvetítő szerepet kell ellátnia Kelet és Nyugat között, nemcsak partnerei, hanem saját érdekei szem előtt tartásával.
Lezsák Sándor szerint Magyarországnak értékteremtő és -közvetítő szerepet kell ellátnia Kelet és Nyugat között, nemcsak partnerei, hanem saját érdekei szem előtt tartásával.
Egy kutatás szerint a világ szupergazdagjai egyáltalán nem szánnak időt, pénzt és szaktudást sem arra, hogy a jövedelmi egyenlőtlenségekkel foglalkozzanak. Legalábbis prioritási listájukon ez az elem igencsak hátul szerepel.
Ausztrália eltörölheti a szén-dioxid-adót: a miniszterelnök szerint az adó eltörlésével a háztartások villamos energia számlája 200 ausztrál dollárral, a földgáz számla pedig 70 ausztrál dollárral lesz kevesebb évente.
A kormány milliárdokat ölt tavaly a pápai, a kaposvári és a gyulai húsüzembe, hogy megmentse azokat az összeomlástól. Rengeteg közpénz veszett el, sok munkahelyet így sem sikerült megmenteni, a pápai és a gyulai üzem hitelezői, beszállítói pedig milliárdokat buktak.
A lengyel Wprost által nyilvánosságra hozott, titokban készült hangfelvételek szerint a lengyel elit nagyon rossz véleménnyel van a magyar-orosz viszonyról, és Orbán Viktorról is.
A Fővárosi Törvényszék azért utasította el az erőmű építésére vonatkozó adatnyilvánossági keresetet, mert kiderült, hogy a kért információk nem is léteznek. Ergo: nem is végezték el azokat a vizsgálatokat, melyek információkkal szolgáltak volna az új reaktorok előkészítéséhez.
Szerződés szerinti gázmennyiség érkezik Magyarországra Ukrajna irányából - közölte Lakatos Edina, az FGSZ Földgázszállító Zrt. szóvivője hétfőn.
Kissé erősödött a forint hétfő délelőtt az euróval és a svájci frankkal szemben a bankközi kereskedésben.
Lettország után Magyarországon nőttek leginkább a vasúti jegyárak 2005 és 2012 között, jóval túlszárnyalva az üzemanyagárak növekedését. A 28 tagú gazdasági blokk vasúti közlekedési piac működéséről készült legújabb jelentés, ami riasztó különbségekre is ráirányítja a figyelmet Nyugat- és Kelet-Európa vasúti szektorának fejlődése között.