Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A munkálatokról a Magyar Építők adott ki videót.
A Duna vízszintje alatt 14 méterrel is festik a Lánchidat, a vízszint felett pedig több mint 23 méter magasan készültek el a koronasaruk festésével, belülről – olvasható a Magyar Építők oldalán.
A tervek szerint az átkelőt még az idén átadják a forgalomnak, de hogy mely járművek hajthatnak majd át rajta, egyelőre nem tudni. Civil és zöld szervezetek ugyanis azt szeretnék, ha a Lánchidat a felújítása után az autók már nem használhatnák, és csak buszok és kerékpárok közlekedhetnének rajta. Karácsony Gergely főpolgármester a minap arra a kérdésére, hogy mennyire támogatja ezt az elképzelést, úgy válaszolt: szólnak mellette érvek, a híd forgalma ugyanis minimális a többi budapesti Duna-hídéhoz képest, a közösségi közlekedés viszont használja.
A Közbeszerzési Döntőbizottság nemrég megbírságolta a Budapesti Közlekedési Központot (BKK), amiért az szerintük nem ellenőrizte megfelelően a Lánchíd felújítását végző A-Híd Zrt. egyes vállalkozóit.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.