szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Jogszabály módosítást kezdeményez a főváros, hogy „ne álljon egyetlen kerület sem a metró útjába” - jelentette ki Demszky Gábor.

A főpolgármester elmondta, hogy részben a kerületek hibáztathatók amiatt, hogy csúszik a megvalósítás, a befejezési határidők azonban jelenleg még nincsenek veszélyben. A jogszabály-módosítás szerint a jövőben a kerületek helyett a közigazgatási hivatal adná ki az elsőfokú, a kormány pedig a másodfokú szakhatósági engedélyeket. Ez a rendszer jól bevált a csepeli központi szennyvíztisztító előkészítésénél - tette hozzá.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
MTI Itthon

Hónapokat csúszik a 4-es metró fúrásának kezdete

Újabb hónapokat csúszik a 4-es metró alagútfúrásának megkezdése, ami legkorábban jövő tavasszal várható, ez is csak akkor, ha nem változik a metróépítés jelenlegi finanszírozási módja - közölték kormánypárti politikusok szerdán.

MTI Választás 2006

Megnyílt a 4-es metró tájékoztatási központja

Az utóbbi 30 év legnagyobb közlekedési beruházása, a 4-es metró építési folyamata naprakészen figyelemmel követhető abban az információs központban, amit csütörtökön délután mutatott be a főpolgármester a sajtónak a majdani kelenföldi metróvégállomáson.

Gazdaság

Négyes metró: a Fővám téri botrány

Akár két milliárd forinttal is többe kerülhet a tervezettnél a négyes metró építése, csak a Fővám téri állomásnál. Kapkodás, rögtönzés, a tervezők és kivitelezők közötti összhang hiánya azt sejteti, hogy az első, Kelenföldet a Keleti pályaudvarral összekötő 7, 3 kilométeres szakasz építési költsége jócskán meghaladja majd a tervben szereplő 88 milliárdot.