Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Rosszabb véleménnyel vannak a kormányhivatalokról azok, akik az elmúlt egy hónapban voltak ügyet intézni.
A Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálatban Dolgozók Szakszervezete (MKKSZ) kérésére a Policy Agenda készített felmérést arról, hogy hogyan látják az állampolgárok a kormányhivatalok munkáját. A Népszava által ismertetett eredmények szerint a felmérésből az derült ki, hogy aki egy hónapon belül kereste fel valamelyik kormányhivatalt, járási hivatalt vagy fővárosi kerületi hivatalt, sokkal rosszabbnak látja a közigazgatási munka színvonalát, mint akinek régóta nem kellett elintéznie semmit.
Az összes megkérdezett több mint fele mondta azt, hogy szerinte nincs változás, és csak 30 százalék tapasztalta a szolgáltatás minőségének romlását, ugyanakkor akik néhány hete szerezték személyes tapasztalataikat, azok 42 százaléka színvonalesést érzett. Az elégedetlenek majdnem fele úgy látja, hogy a romlás jelentős mértékű.
A véleményt mondó válaszadók háromnegyede (76 százaléka) túlterheltnek gondolja az ügyintézőket, és 58 százalékuk úgy véli, hogy nem megfelelő az a bér, amit a hivatalnokok a munkájukért kapnak. A kérdésre, hogy kinek a hibája, ha egy állami szolgáltatás színvonala nem megfelelő, a válaszadók 61 százalékos többsége a kormány felelősségét emelte ki, magukat a dolgozókat mindössze 7 százalék hibáztatta.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.