Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rábai Dániel a Continental konszern kormányzati, érdekképviseleti és társadalmi kapcsolataiért, belső folyamatainak összehangolásáért, valamint a sajtókommunikációs platformok egységes kezeléséért felel.
A Continental konszern magyarországi képviselőjévé nevezték ki a gumiabroncs kereskedelmi központ ügyvezetőjét, a Magyar Gumiabroncs Szövetség elnökét, Rábai Dánielt. Az új feladatkör egyik fő célja, hogy a Continental hazánkban működő gyártási és kereskedelmi egységei még hatékonyabban hangolják össze gazdasági érdekeiket és belső folyamataikat, valamint markánsabb, közös üzenetek mentén jelenhessenek meg a magyarországi sajtóban. A világ egyik vezető autóipari beszállítója és gumiabroncs-gyártója áprilisban kötött stratégiai együttműködési megállapodást a magyar kormánnyal. A jövőben a kormányzati egyeztetéseken is az új ’nagykövet’ képviseli majd a cégcsoportot.
Magyarország kiemelt fontosságúnak számít a Continental konszern nemzetközi jelenlétében mivel öt divíziója hat gyárral és egy kereskedelmi központtal van jelen. Ezért az országos szintű koordinátor munkáját nagy figyelem övezi nemzetközi szinten is. „Nagy felelősséggel jár a Continental hazai képviselete, hiszen a világ egyik legnagyobb autóipari beszállítója Magyarországon több mint hatezer főt foglalkoztat, és 2012. évi árbevétele alapján a legnagyobb 30 vállalat közé tartozik” - mondta el Rábai Dániel a kinevezés kapcsán. „Tekintettel arra, hogy kereskedelmi képviseletünk illetve üzemeink az ország hét településén helyezkednek el, az egységes fellépés, az érdekek összehangolása, a kommunikáció közös platformjainak kialakítása, a kormányzati valamint társadalmi kapcsolatok konszern szinten egységes kezelése valódi kihívást jelent” - tette hozzá.
Rábai Dániel kereskedelmi közgazdászként végzett a Szolnoki Főiskolán (korábban Kereskedelmi és Gazdasági Főiskola), szakképesítéseit PR, marketing és reklám területeken szerezte.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.