Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Többek közt a Daimler, a Tesla és a Ford is beindíthatja a vírus miatt lezárt kínai üzemeit.
Több autógyártó is azt ígérte, hogy ezen a héten újra elkezdenek működni a Kínában felépített gyáraik – számolt be a Reuters.
Néhány példa:
A lépésekre már csak azért is szükség van, mert a kínai gyárak leállása sokszor más üzemekre is hatással van. A Fiat például azt közölte, hogyha nem javult a helyzet, akkor a beszállítók leállása miatt több európai gyára igen komoly gondba kerülhet 2-4 héten belül.
A Ford is azért akarná elindítani minél hamarabb a kínai gyárát, mert annak leállása már az egész éves tervüket veszélyezteti.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.
Ismeretlen tettes ellen folytatnak nyomozást.