Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A fővárosi vezetés korábban is ellenezte az Arrivabus tervét.
A főváros megtalálta azt a jogi megoldást, amivel elérhető, hogy mégse legyenek Fülöp-szigeteki buszsofőrök az Arrivabus budapesti járatain – mondta Kiss Ambrus főpolgármester-helyettes egy sajtótájékoztatón a Telex szerint.
A főpolgármester-helyettes elmondta, megnézték a főváros céggel kötött szerződéseit, így találtak rá a megoldásra, de azt nem részletezte, hogy pontosan mi is az.
Kiss hozzátette: ők többször hangsúlyozták, hogy nem támogatják az olcsó külföldi munkaerő alkalmazását, és ezt saját cégük, azaz a BKV esetében tudták is érvényesíteni, de az Arrivára nem volt ráhatásuk.
A fővárosban a buszok harmadát közlekedtető Arrivabus októberben jelentette be, hogy a munkaerőhiány miatt januártól Fülöp-szigeteki buszsofőrök is munkába állhatnak a budapesti járataikon. Februárban aztán a cég azt közölte, elakadt a Fülöp-szigetekről szerződtetett járművezetők képzési programja, ezért a 23 filippínó sofőr munkába állásának ideje csúszik.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.