Kijött egy részlet a filmből, amiben Michael Madsen élete egyik utolsó alakítását nyújtotta
A július elején szívelégtelenségben meghalt színész a Concessions című filmben egy egykori kaszkadőrt játszott.
HVG
Michael Madsen élete egyik utolsó alakítását a Concessions című vígjátékban nyújtotta, amelyet augusztusban mutatnak be az Edinburgh-i Nemzetközi Filmfesztiválon, és amelyből most közzétettek egy rövid, másfél perces részletet.
A Varietyazt írja, a film egy mozi utolsó estéjéről szól a bezárása előtt. Madsen egy egykori kaszkadőr, Rex Fuel szerepében tűnik fel, aki régi filmjeit újranézve nosztalgiázik a karrierje nagy pillanatain.
As the Royal Alamo Cinema closes its doors for good, jaded staff, eccentric patrons, and an unhinged manager stumble through one last night at the movies – grappling with busted dreams, bad popcorn, and hard goodbyes.
Mas Bouzidi rendező azt mondta, Madsennel dolgozni az egyik legnagyobb kiváltság volt. „Ő volt az utolsó a maga nemében, aki birtokolta a kamerát, és csak egy hunyorítással vagy egy ravasz vigyorral hatott a közönségre. Még mindig emlékszem arra az örömre, amit akkor éreztem, amikor néztem őt. Ahogy átsétált a színen, hogy egy zacskó popcornt a szemétbe dobjon, az sokkal érdekesebb volt, mint amit a többi színész 99 százaléka valaha is kitalált volna.”
A 23 éves Bouzidi ezzel a vígjátékkal debütál játékfilmes rendezőként, amelynek egyébként a vágója is volt. A Concessions 16 mm-es filmre készült, és 35 mm-es kópián mutatják be Edinburgh-ban. A szereplőgárdában ott van mások mellett Steven Ogg, Josh Hamilton, Lana Rockwell, Ivory Aquino, Rob Riordan és Jonathan Lorenzo Price is.
Michael Madsen, a Kutyaszorítóban és a Kill Bill sztárja 67 évesen halt meg szívelégtelenségben, erről a menedzsere tájékoztatta a nyilvánosságot július elején.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.