szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A különböző nagy nézettségű amerikai tévéműsorok, mint a sport bajnokságok döntői, illetve jelen esetben az American...

A különböző nagy nézettségű amerikai tévéműsorok, mint a sport bajnokságok döntői, illetve jelen esetben az American Idol (az ottani Megasztár) kapcsán rendszeresek a betiltott, letiltott reklámokról megjelenő hírek. Bizonyos cégek és szervezetek már szinte sportot űznek abból, hogy szándékosan provokatív filmet készítenek, amiről tudják, hogy a nézői feljelentésektől és büntetésektől rettegő csatornák úgysem fogják elfogadni, aztán pedig hatalmas média figyelemre tesznek szert a letiltott reklám netes nézettségével.

Elképzelhető, hogy a Lane Bryant nevű, nagyobb méretet viselő hölgyek számára fehérneműket gyártó cég is ezen a módon próbálta meg felhívni a figyelmet termékeire, de számos forrás azt állítja, valódi diszkrimináció érte a vállalatot. A Lane Bryant modellje ugyanis, célcsoportjának megfelelően termetes hölgy, sokan azt is mondanák rá valószínűleg, hogy kövér, ennek megfelelő méretes keblekkel. A diszkriminációt kiáltó médiumok azt állítják, hogy a hatalmas mellek miatt utasították el a tévécsatornák a reklámfilmet, túlságosan is szexuálisnak és zavarónak találva azokat. A tévécsatornák cáfolnak, szerintük ugyanúgy bírálták el a Lane Bryant videóját, mint például a Victoria's Secret hirdetéseit. Nekünk azért vannak kétségeink, ismerve a VS filmjeit, de mindenki döntse el maga, íme a két videó. (A Bryant videó egyébként végül is adásba kerülhet, miután néhány változtatást hajtottak rajta végre.)

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!