
Örök nyár egy dobozba zárva – ez a Borsodi Friss
Az egyik első hazai ízesített sör, a Borsodi Friss népszerűsége több mint 10 éve töretlen fogyasztói körében. Azóta számos ízkombinációval, alkoholmentes 0,0%-os verzióval, és alacsony kalóriatartalmú variánsokkal bővült, idén tavasszal pedig új külsőt is kapott.
Az idén 50. születésnapját ünneplő Borsodi Sörgyár fennállása alatt számos fejlesztést vezetett be, melyek mára a hazai sörkultúra szerves részét képezik. Több mint egy évtizeddel ezelőtt a sörgyár volt az egyik első szereplő, aki elérhetővé tette fogyasztói számára az ízesített sörök kategóriáját. Ez volt a Borsodi Friss, ami azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend.
A termék népszerű fogadtatásának köszönhetően azóta már számos ízkombinációval és alkoholmentes verzióval is bővült. 0,0% alkohol, 100% felfrissülés - ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és zamatos gyümölcslé keveréke, kizárólag természetes forrásból származó összetevőkkel. A termékcsalád jelenleg hat tagból áll, és a citrom, grapefruit, körte-alma ízesítés mellett, további három, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime és görögdinnye-eper ízekben. Tökéletes választás azoknak, akik inspiráló élményekkel teli mindennapokra szomjaznak. Legyen az vízparti kikapcsolódás, baráti összejövetel vagy egy laza délután a kertben, az alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% ideális kísérője lesz az alkalomnak. Gyümölcsös ízeivel pedig még hűvösebb idő esetén is képes megidézni a nyarat.A páratlan ízvilágú Borsodi Friss 0,0% ráadásul idén tavasszal megújult, fiatalos dizájnt kapott.
Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója a Borsodi Friss termékek kapcsán elmondta:
„Azt tapasztaljuk, hogy az alkoholmentes sörök népszerűsége évről évre nő. Úgy látjuk, ennek egyik elsődleges oka, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak már Magyarországon is, egyre fontosabb szempont számukra a kalóriamennyiség, a változatosság, valamint a minőségi és természetes alapanyagok is. Ezekre a fogyasztói igényekre igyekszünk mi is alternatívát kínálni a Borsodi Friss termékcsalád tagjaival. A márka egyébként egyre kedveltebb a fogyasztók körében. Néhány éve indítottuk a „Maradj kíváncsi” kampányunkat, amely arra ösztönzi a sörkedvelőket, hogy színesben lássák a világot, és minden pillanatban pozitív energiákat szabadítsanak fel maguk körül.”
