szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a...

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a McDonalds, de az első ötbe bekerült még a Bónusz Brigád és egy webszakácskönyv is.

Az elmúlt hat hónapban a Túró Rudi majdnem 68 százalékkal növelte lájkolóinak számát, így már több mint 446 ezer ember kedveli és ezzel a "leglájkoltabb" márka a Facebook magyar felhasználói között - derül ki a SocialBakers adataiból, amelyek szerint a sorban a második Milka ugyanebben az időszakban viszont 120 százalékkal több lájkolót szerzett, igaz így is messze elmarad a Túró Rudi mögött a maga több mint 304 ezer kedvelőjével.

A folytatást a hvg.hu-n találja, kattintson!

 

Christopher Walken még sosem e-mailezett, soha!

Christopher Walken még sosem e-mailezett, soha!

Akik szembefordultak a katolikus egyház gyermekbántalmazási ügyeivel – Urfi Péter és Dobszay Benedek a Fülkében

Akik szembefordultak a katolikus egyház gyermekbántalmazási ügyeivel – Urfi Péter és Dobszay Benedek a Fülkében

Összekapott a Kutyapárt Magyar Péterrel: „Az nem felelős városvezetés, ha bárki megakasztja Budapest működését”

Összekapott a Kutyapárt Magyar Péterrel: „Az nem felelős városvezetés, ha bárki megakasztja Budapest működését”

Idén is lesz CPAC Hungary, nem találják ki, ki lesz a főszónok

Idén is lesz CPAC Hungary, nem találják ki, ki lesz a főszónok