Ritka BMW-t találtunk az Alföldön, íme a nyitható tetejű régi Baur 3-as
A típusból nem sok készült, és mára értelemszerűen még kevesebb maradt fenn jó állapotban. Mi találtunk egyet.
A típusból nem sok készült, és mára értelemszerűen még kevesebb maradt fenn jó állapotban. Mi találtunk egyet.
Az egyedi megjelenésű 20 colos felnit a Mercedes legújabb villanyautóján fotóztuk körbe.
Miközben a piac magas divatterepjárókat követel a gyártóktól, addig a Volvo S60 szemrevaló szedánként veszi fel a harcot a 3-as BMW és az Audi A4 ellen. Ezúttal a leggyengébb, legolcsóbbnak ígérkező B3-as változatát próbáltuk ki.
Apró fényforrásokkal operáló új képernyőtechnológia és napelemmel töltődő távirányító. Ezeket kínálja a Samsung új, csúcskategóriás televíziója. Kipróbáltuk.
Körülbelül így mondják olaszul azt, hogy Volkswagen Golf GTI, avagy mutatjuk, hogy milyen egy patika állapotú Fiat Ritmo 130 TC Abarth egyenesen 1983-ból.
Szemrevaló formaterv, remek vezethetőség, fejlett hibrid hajtáslánc és alacsony fogyasztás. A japán gyártó legújabb kisautója kiválóra sikeredett. De mi van a mérleg másik serpenyőjében? Utánajártunk.
Az ultrahigh-end hifi termékek piacán versengő magyar vállalkozást, a Popori Acousticset egy pökhendi kijelentés keltette életre. Megmutatjuk, hogyan jött létre és hova tart a bajai cég, mely az elektrosztatikus hangfalgyártás hazai úttörője.
Teljesen magyar fejlesztés és gyártás, elképesztő hangminőség, formabontó design és csillagászati ár. Baján jártunk, hogy kipróbáljuk a gyakorlatban a világ legjobb elektrosztatikus hangsugárzójának ígért Popori Acoustics WR1-et.
A koronavírus-járvány felpörgette a táblagép-piacot, mi pedig kipróbáltuk, hogy mit tud a közelmúltban e tekintetben legnagyobbat előrelépett kínai vállalat két legfrissebb terméke.
Rekordhosszú elektromos hatótávval csábít vásárlásra ez a már nem csak önmagát tölteni képes, hanem külsőleg is tölthető hibrid Toyota divatterepjáró, mely sajnos igen drágán biztosítja azt a bizonyos zöld rendszámos életérzést.
Egymásnak eresztettük a dél-koreai gyártó két új plugin hibrid modelljét, az Xceedet és a Ceed kombit, melyekkel akár 50 kilométer is megtehető tisztán elektromosan.
Arra kerestük a választ, hogy a Xiaomi smarthome megoldása egy a hétköznapi gyakorlatban hasznos rendszer, vagy esetleg inkább csak a kütyürajongók szórakoztatására való. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Alaposan körbefotóztuk a 39 éves kora ellenére szalonállapotú, "szőrös gumis" magyar példányt.
A Volkswagen szerint a Bogár és a Golf után ez a harmadik nagy mérföldkő a cég történetében. Nagy szavak ezek, benéztünk mögéjük, hogy a gyakorlatban milyen és mennyire élhető autó a futurisztikus ID.3.
Új arcvonásokkal, továbbfejlesztett technikával és immár összkerekes változatban támad a plugin hibrid hajtásláncú felfrissített E-osztály. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a prémium kategóriás német szedán.
A dán játékgyártó az egyik zeneipari mamutcéggel összefogva vegyíti egymással a cuki Lego-figurákat, a menő zenéket és a kiterjesztett valóságot.
2021-ben már a Maserati sem engedheti meg magának, hogy semmibe vegye a hibrid technológiát, de szerencsére ettől még az új Ghibli Hybrid nem lett puhány modell.
Egyedi arcvonások, kupé crossover karosszéria, tisztán elektromos hajtáslánc és franciás kényelem. Megérkezett Magyarországra az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új Citroën ë-C4, amit Budapesten gyorsan ki is próbáltunk.
Ugatni nem tud, és a farkát sem csóválja, igazán veszélyes helyzetekben viszont az ember legjobb négylábú high-tech barátja lehet. Magyarországon a Boston Dynamics futurisztikus robotkutyája, amely pofátlan és egyben pofátlanul drága.
Megnéztük, hogy milyen élőben a közel 8,5 millió forintos alapárú Suzuki Swace.