Radovits Dávid

Radovits Dávid




Nem kell az álszerénység – BMW X6 xDrive30d teszt
 

Nem kell az álszerénység – BMW X6 xDrive30d teszt

A bajorok második generációs terepkupéja ott fejlődött a legtöbbet, ahol az elődjét kritika érhette, így szinte minden tekintetben letaglózó autó született, amely továbbra is előtérbe helyezi a stílust a praktikummal szemben. A 258 lóerős turbódízel alapmotorral, nyolcfokozatú automataváltóval és állandó összkerékhajtással teszteltük.


Volkswagen Passat menetpróba: a kisfőnökből nagyfőnök lett
 

Volkswagen Passat menetpróba: a kisfőnökből nagyfőnök lett

A középkategória már eddig is a zsebükben volt, ezért az új Passattal a prémium szegmens felé kacsingatnak a wolfsburgiak. Hogy a milliós extrákhoz szokott vásárlók érdeklődését felkelti-e az újdonság, az majd idővel kiderül, a klasszikus célközönségének viszont valószínűleg ez lesz az eddigi legjobb autója.


Mini Cooper S teszt: erre nem csak a tulaj mosolyog
 

Mini Cooper S teszt: erre nem csak a tulaj mosolyog

A BMW égisze alatt készülő harmadik generációs Mini széltében és hosszában is nagyobb lett, valamint az utastér ergonómiája és minőségérzete is javult, de az igazán nagy kérdés az, hogy vajon a messze földön híres vezetési élmény megmaradt-e. A válasz egyértelmű igen, de vétek lenne ilyen szűkszavúan elintézni a dolgot, mivel az új Cooper S, olyat tud, amit manapság csak nagyon kevés típus: nem csak az utasait mosolyogtatja meg, hanem mindenki mást is körülötte.




Viszlát Golf Plus, itt a Sportsvan! - menetpróba
 

Viszlát Golf Plus, itt a Sportsvan! - menetpróba

Immáron háromféle karosszériaváltozat közül választhat, aki a VII-es Golf mellett teszi le a voksát, hiszen a ferdehátú és a kombi után megérkezett a Sportsvan, amely egyterű felépítésével, tágas és jól variálható utasterével, valamint takarékos motorpalettájával rögtön az egyik legjobb választássá lépett elő a modellcsaládban.



Peugeot 308 SW menetpróba: kombiként is az év autója?
 

Peugeot 308 SW menetpróba: kombiként is az év autója?

A franciák kompakt modellje megérdemelten zsebelte be az idei Év autója címet, azonban mindig akadnak kételkedők. A kombi változat elegáns megjelenéssel, kibővült helykínálattal és a kategória egyik legnagyobb csomagterével győzne meg. Benzines- és dízelmotorral is vezettük.


Suzuki Swift Sport teszt: szereti, ha kínozzák
 

Suzuki Swift Sport teszt: szereti, ha kínozzák

Hétköznapi használhatóság és vezetési élmény kéz a kézben jár az ötajtós Swift Sporttal, amely 136 lóerővel is képes magát belopnia egy autóbolond szívébe. A tesztelt ötajtós kivitelben pedig már bujkálni sem kell a hátsó sorban.



Mazda3 Sport teszt – A szamuráj útja
 

Mazda3 Sport teszt – A szamuráj útja

A legkisebb japán gyártó az aktuális trendekkel szembe menve megalkotta a kompakt mezőny egyik legkívánatosabb modelljét, melynek 2.0 literes szívó benzines motorja teljesítményben és fogyasztásban is felveszi a versenyt a turbós versenytársakkal.


Audi A8 menetpróba: atomerőmű tulajdonosok új kedvence
 

Audi A8 menetpróba: atomerőmű tulajdonosok új kedvence

Az Audi felsőkategóriás limuzinja jelentős megújuláson ment keresztül, melynek részeként mátrix LED-es fényszórókat, hőkamerát és erősebb, de takarékosabb motorpalettát kapott. Kipróbáltuk mire képes az sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.


BMW X5 bemutató: magasból tekint a világra
 

BMW X5 bemutató: magasból tekint a világra

A bajorok luxusterepjárója minden téren fejlődött az elődjéhez képest, még ha ez kívülről nem is látszik rajta. Innsbruck környékén fogtuk vallatóra a legideálisabb és a legerősebb dízelmotorral szerelve.


Nissan Note bemutató: az egyterű forma ment, a praktikum maradt
 

Nissan Note bemutató: az egyterű forma ment, a praktikum maradt

Immáron nálunk is kapható a Nissan Note második generációja, amely vonzóbb külsővel, tágas utastérrel és kedvező árral akár családi autóként is megállja a helyét, anyunak pedig tökéletes választás lehet a ráncfelvarrott Micra. Mindkét típust vezettük a hazai menetpróbán.



Négy hónap alatt készült el, de még az F1-es autókat is túlszárnyalja
 

Négy hónap alatt készült el, de még az F1-es autókat is túlszárnyalja

A Peugeot sokéves szünet után tavaly tért vissza a világ leghíresebb hegyi versenyére, a Pikes Peak felfutóra, ahol Sébastien Loeb űridőt autózott a speciálisan erre épített 208 T16 versenyautóval. A 875 lóerős fenevad magyar tervezőjével, Bocsi Attilával beszélgettünk a kulisszatitkokról a múlt heti Autó motor és tuning show-n egy fél órácskát.