A New Scientist értesülései szerint a dél-koreai kormány által támogatott ETRI (Electronics and Telecommunications Research Institute) kutatólabor most adott be egy új szabadalmat egy új interaktív hirdetőtáblára. A billboard akkor jelenít meg új reklámot, ha hozzáértek vagy legalábbis nagyon közel tartózkodnak hozzá: a megjelenő információk ahhoz a bizonyos személyhez kötődnek.
A tábla specifikus adatokat töltene le az illető érdeklődési köréről, legutolsó vásárlásairól és ezekhez kapcsolódóan jelenítene meg hirdetést. A szabadalom szövegezése szerint mindehhez különböző bónuszokat lehetne kötni: különleges elektronikus kuponokat, letölthető termékkatalógusokat, zenéket, filmrészleteket lehetne a hirdetésekhez kapcsolni. Ezen hirdetőtáblák értelemszerűen olyan helyeken lennének elhelyezve, ahol többen várakoznak: a buszmegállók vagy vasúti pályaudvarok ideális helyszínnek tekinthetőek.
Az ötlet egy viszonylag új koncepción, a testhálózatokon (BAN, body area network) alapul: ezek szerint az emberi testet vezetékként használva kommunikálhatnának egymással az elektronikus készülékek - ennek értelmében két készülék cserélhetne egymással telefonkontaktokat, képeket vagy zenéket is közvetlen testkontakt, például egy kézfogás közben.