Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését
 

Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését

Közel 100 ezer írásos, 160 ezer telefonos és 20 ezer applikációból érkező bejelentés – ennyi ügyet kezel és old meg egy év alatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélszolgálata. A még gördülékenyebb ügyintézés érdekében a cég az elmúlt években szoftverrobotokat és mesterséges intelligenciát is elkezdett használni. A megoldásokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni a bejelentéseket.

HVG HVG




Különleges, átlátszó androidos telefonok érkeztek
 

Különleges, átlátszó androidos telefonok érkeztek

Úgy döntött az átlátszó telefonjairól ismert Nothing cég, hogy a legújabb modelleket a barcelonai MWC 2025 szakkiállításra időzíti. Bár a két új modell specifikációi nem eget rengetők, azonban a küllemük vitathatatlanul egyedi, és még a mesterséges intelligencia is megjelent bennük.

HVG HVG

Mikor jön a Samsung legvékonyabb csúcstelefonja?
 

Mikor jön a Samsung legvékonyabb csúcstelefonja?

A januári Galaxy Unpacked rendezvényen, a Galaxy S25-ök bemutatásán túl mr hallani lehetett egy további, igen vékony Galaxy S25-ről. Most már az is kiszivárgott, mikor mutathatják be a dél-koreai vállalat eddigi legvékonyabb prémiumtelefonját, a Galaxy S25 Edge-et.

HVG HVG