szerző:
techline.hu

Bár más ügyben került sor Eric Schmidt meghallgatására, az őt faggató szenátusi bizottság egy érdekes kérdéssel állt...

Bár más ügyben került sor Eric Schmidt meghallgatására, az őt faggató szenátusi bizottság egy érdekes kérdéssel állt elő. Hogyan lehetséges az, hogy a Google saját termékei és szolgáltatásai rendre a harmadik helyen szerepelnek a kereső találati listájában?

A kérdés, bár első pillanatra szőrszálhasogatásnak tűnik, valójában nagyon is jogos. Eltekintve most attól, hogy a Google miért is nem rakja saját reklámjait az első helyre (megtehetnék), érdekes kérdés az is, hogy miként sikerült „bebetonozni” magukat a harmadik pozícióba? Tom Foremski (ZDnet) fejtegetése szerint ennek tisztán üzleti okai vannak. A harmadik AdWords helyezés még mindig nagyon jó pozíció (SEO szaknyelven: jól konvertál), a Google pedig ezen a módon értékesíteni tudja a jóval drágább első- és második pozíciót. Foremski még arra is utal, hogy ez és a hasonló „ügyeskedések” állhatnak a Google misztikusan megugró hirdetési bevételeinek hátterében.

 

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Átverte a becsületes megtalálót, de ráfázott

Átverte a becsületes megtalálót, de ráfázott

A szlovák miniszterelnöknek sikerült: találkozik Trumppal

A szlovák miniszterelnöknek sikerült: találkozik Trumppal

Új skót függetlenségi népszavazást akar a miniszterelnök 2021-ig

Új skót függetlenségi népszavazást akar a miniszterelnök 2021-ig

Vannak helyzetek, amikor nem szabad elfogadni az adóbevallást, amit a NAV kínál

Vannak helyzetek, amikor nem szabad elfogadni az adóbevallást, amit a NAV kínál

Clinton: Trumpot perbe fogták volna, ha nem elnök

Clinton: Trumpot perbe fogták volna, ha nem elnök

Megszökött az intézetből, majd felszívódott a diáktársát véresre verő nádudvari tini

Megszökött az intézetből, majd felszívódott a diáktársát véresre verő nádudvari tini