szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Merényletet követtek el Moszkvában Viktor Janukovics egy közeli embere ellen, aki bűnözőkből verbuvált katonákat az oroszoknak

Merényletet követtek el Moszkvában Viktor Janukovics egy közeli embere ellen, aki bűnözőkből verbuvált katonákat az oroszoknak

Embertelen tervezés: hova vezet a digitális dehumanizáció?

Embertelen tervezés: hova vezet a digitális dehumanizáció?

Svédországi lövöldözés: 11 halott, az elkövető egyedül cselekedett

Svédországi lövöldözés: 11 halott, az elkövető egyedül cselekedett

Átplasztikáztatta az arcát, de így is megtalálták az egyik legkeresettebb brazil drogbárót

Átplasztikáztatta az arcát, de így is megtalálták az egyik legkeresettebb brazil drogbárót