szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Inter Media Group nyerte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a nettó 1,5 milliárd forintos keretösszegű médiavásárlási tenderét.

Eredményt hirdetett a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) az 1,5 milliárd forintos keretösszegű médiavásárlási tenderén – írja a Kreatív Online. Az MTVA még július közepén hirdette meg a közbeszerzést. A közbeszerzést, a feladatokért ketten indultak, a Café Reklám és a CMS Brand Connection konzorciuma volt a másik pályázó. A megbízás a keretösszegig, maximum 36 hónapra szól.

A médiavásárlás az MTVA televíziós műsoraihoz és imázskommunikációjához kapcsolódik, illetve egyéb közérdekű tájékoztatás és szponzorált tájékoztató jellegű hirdetések elhelyezésére.

A múlt héten ügyvezetőváltást bejelentő cég - a kisebbségi társtulajdonos Somogyi Miklós visszavonulása után az eddigi operatív igazgató, Tóth Orsolya vette át az ügyvezetői teendőket – ebben az évben már számos közbeszerzést nyert meg. Ők dolgoznak a Fővárosi Közterület-fenntartónak, a Budapesti Fesztiválközpontnak, a Diákhitel Központnak és a Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt.-nek is. Megnyerték a Magyar Turizmus Zrt. nettó 1,575 milliárdos belföldi feladatait, a Szerencsejáték Zrt. online sportfogadói oldalához kapcsolódó médiavásárlási és kreatívtervezési feladatait összesen 252 millió forint keretösszegig.

Márciustól dolgoznak a Miniszterelnökségnek nettó 630 millió forintért, valamint a Miniszterelnökség IMF-es kampányának médiavásárlását és tervezését is ők végezték  nettó 200,8 millióért. Számításaink szerint az IMG 2012-ben hozzávetőlegesen több mint 4,5 milliárd forintnyi közbeszerzést nyert el.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!