Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A kaposvári tábornokper elsőrendű vádlottjának cégével társult a Sólyom Airways – írja az Átlátszó.hu.
Bár a Sólyom légitársaság még egy darab repülőjegyet sem adott el, nemrégiben már a Magyar Postával való szíves együttműködési szándékát fejezte ki, kedden pedig bejelentette, hogy tulajdonostárs lett a Sales One Kft. által forgalmazott termékek (többek között étolaj, liszt) értékesítésében.
A Sales One tulajdonosai között felbukkan az egykori Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány volt kereskedelmi igazgatója, és az úgynevezett tábornokper elsőrendű vádlottja, az első fokon felmentett, ám rangjától márciusban "méltatlanság miatt" a köztársasági elnök által mégis megfosztott Lévai István Attila is – írja az Átlátszó.
Lévai István Attila 2004–2007 között a korábban a Honvédelmi Minisztérium, majd 2003-tól Leisztinger Tamás érdekeltségébe tartozó, a HM akkor vitatott közbeszerzését megnyerő Centrál Mosodák Rt. felügyelőbizottságának tagja volt. 2004-ben részt vett a NATO pénzügyi továbbképzésén, és egy fegyverszabadalom is fűződik a nevéhez. Dandártábornoki rangban a HM Közgazdasági és Pénzügyi Ügynökség vezérigazgatója volt, majd moszkvai véderőattasé lett, és onnan a tábornokperként elhíresült HM-es vesztegetési botrány miatt hívatták haza.
Az új légitársaságot jegyző Sólyom Holding Zrt. egyik tulajdonosa Vágó József egykori NBH-tiszt, a Nemzeti Közlekedési Hatóság korábbi légügyi igazgatója, akit az izraeli gépek emlékezetes berepülése miatt felfüggesztettek tisztségéből, és 2010-ben távozott a hatóságtól.
A Facebookon roppant aktív rajongói oldalakkal rendelkező Sólyom Légitársaság továbbra is titkolja a cég mögött álló állítólagos közel-keleti befektetők kilétét, ám nyilatkozataival folyamatosan a köztudatban tartja magát. Bár első gépük, az Álmos Vezér már megérkezett Budapestre, még egyetlen darab repülőjegyet sem adtak el, hisz indulásukról és célállomásaikról nincsenek konkrét információk.
Viszont a Heti Válasznak múlt héten adott interjújában Vágó József elmondta, hogy szívesen együttműködnének a Magyar Postával is a küldeményszállítás területén.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.