Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A kaposvári tábornokper elsőrendű vádlottjának cégével társult a Sólyom Airways – írja az Átlátszó.hu.
Bár a Sólyom légitársaság még egy darab repülőjegyet sem adott el, nemrégiben már a Magyar Postával való szíves együttműködési szándékát fejezte ki, kedden pedig bejelentette, hogy tulajdonostárs lett a Sales One Kft. által forgalmazott termékek (többek között étolaj, liszt) értékesítésében.
A Sales One tulajdonosai között felbukkan az egykori Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány volt kereskedelmi igazgatója, és az úgynevezett tábornokper elsőrendű vádlottja, az első fokon felmentett, ám rangjától márciusban "méltatlanság miatt" a köztársasági elnök által mégis megfosztott Lévai István Attila is – írja az Átlátszó.
Lévai István Attila 2004–2007 között a korábban a Honvédelmi Minisztérium, majd 2003-tól Leisztinger Tamás érdekeltségébe tartozó, a HM akkor vitatott közbeszerzését megnyerő Centrál Mosodák Rt. felügyelőbizottságának tagja volt. 2004-ben részt vett a NATO pénzügyi továbbképzésén, és egy fegyverszabadalom is fűződik a nevéhez. Dandártábornoki rangban a HM Közgazdasági és Pénzügyi Ügynökség vezérigazgatója volt, majd moszkvai véderőattasé lett, és onnan a tábornokperként elhíresült HM-es vesztegetési botrány miatt hívatták haza.
Az új légitársaságot jegyző Sólyom Holding Zrt. egyik tulajdonosa Vágó József egykori NBH-tiszt, a Nemzeti Közlekedési Hatóság korábbi légügyi igazgatója, akit az izraeli gépek emlékezetes berepülése miatt felfüggesztettek tisztségéből, és 2010-ben távozott a hatóságtól.
A Facebookon roppant aktív rajongói oldalakkal rendelkező Sólyom Légitársaság továbbra is titkolja a cég mögött álló állítólagos közel-keleti befektetők kilétét, ám nyilatkozataival folyamatosan a köztudatban tartja magát. Bár első gépük, az Álmos Vezér már megérkezett Budapestre, még egyetlen darab repülőjegyet sem adtak el, hisz indulásukról és célállomásaikról nincsenek konkrét információk.
Viszont a Heti Válasznak múlt héten adott interjújában Vágó József elmondta, hogy szívesen együttműködnének a Magyar Postával is a küldeményszállítás területén.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.