Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Boltja még nincs a Merének, árlistája viszont már van. Az árakat mindig a konkurensek alá lövik be.
Legalább 10, de a legtöbbször 20 százalékkal olcsóbb lenne versenytársainál az orosz Mere diszkonthálózat, ha boltokat nyitna Magyarországon – írja a vg.hu a birtokába jutott, belső használatra készült árlista alapján.
A lista a december végi állapotokat tükrözi, de folyamatosan frissül, és kiderül róla, hogy a Mere a versenytársak aktuális áraihoz igazítja a sajátjait. Mármint a virtuális árait, fizikai boltok ugyanis még a láthatáron sincsenek. Vagyis a láthatáron vannak, az első egységek megnyitását régóta ígérik, dolgozókat toboroznak. Konkrét információ nincs az első boltnyitásról.
Nem meglepő, hogy a Mere Magyarországon is az áraival kíván versenyképes lenni. A magát mindennél sokkal olcsóbbként hirdető üzlet Szerbiát és Romániát már bevette a környéken – mi a nagyváradi egységükben néztünk körül. A tényleg nagyon alacsony árak mellett odabent más szupermarketekben nem tapasztalható, rapszodikus raktárhangulat várja a betérőket. Spórolni lehet, de egy normális nagybevásárlást elintézni nem, és ha valaki egészségesen akar étkezni, jobb, ha más bolt után néz.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.