Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Valószínűleg a vámháborúban bevezetett sarcok miatt meghiusult, vagy legalábbis jegelt beszerzésekről van szó. A vámháborús bizonytalanság miatt sok kínai légitársaság húzza az időt a beszerzéseivel, 125 százalékos vámtarifával aligha fognak az USA-ból vásárolni.
Egy Boeing 737 MAX 8 típusú utasszállító repülőgép, amelyet eredetileg egy kínai légitársaság számára gyártottak, hétfőn visszatért az Egyesült Államokba – írja a repüléskövető adatok alapján a Reuters. A gép a kínai Zhoushan városában található Boeing-átadási központból indult útnak, és az amerikai fennhatóság alá tartozó Guam szigetén szállt le hétfőn az AirNav Radar repüléskövető platform tanúsága szerint. Guam gyakori tranzitállomás az Egyesült Államok és Kína között közlekedő Boeing-gépek számára.
Nem ez volt az első eset: vasárnap egy másik 737 MAX, amely a kínai Xiamen Airlines színeiben repült, szintén visszatért az Egyesült Államokba, és Seattle-ben, a Boeing Field repülőtéren landolt.
A Xiamen Airlines szóvivője megerősítette, hogy két, a vállalat számára gyártott repülőgépet valóban visszaszállítottak az Egyesült Államokba, azonban az okokról nem nyilatkozott. Egyelőre nem tudni, hogy a döntés a kínai légitársaság, a Boeing, vagy valamely hatóság részéről született-e.
Elemzők szerint a háttérben az Egyesült Államok és Kína között eszkalálódó vámháború állhat. Donald Trump korábbi amerikai elnök ebben a hónapban 145 százalékra emelte a kínai importtermékekre kivetett alaptarifát. Peking válaszul 125 százalékos vámot vezetett be számos amerikai árucikkre – köztük repülőgépekre is. Mindez jelentős költségnövekedést okoz a kínai légitársaságok számára, különösen, mivel egy új 737 MAX repülőgép piaci ára mintegy 55 millió dollár.
A bizonytalan vámkörnyezet miatt több légitársaság is elhalaszthatja gépátvételeit, és piaci várakozások szerint egyes szállítások teljesen meghiúsulhatnak. Mindeközben a Malaysia Airlines jelezte, hogy tárgyalásokat folytat a Boeinggel olyan repülőgépek átvételéről, amelyek a kínai megrendelések visszavonása esetén elérhetővé válhatnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.