Mark Zuckerberg majdnem napra pontosan egy éve jelentette be a Messenger történetének eddigi legnagyobb átalakítását, amely szerint egyszerű üzenetküldőből egy önálló, multifunkciós platformmá alakul az app. Már akkor is szó volt róla, hogy a Facebookon lévő vállalatok a Messengeren keresztül működtethetnek majd dedikált funkciókkal ügyfélszolgálatot, most tető alá hoztak egy olyan megállapodást, ami remekül bemutatja, miért is jó ez a felhasználóknak.
A Facebook és a KLM által most aláírt megállapodás értelmében a légitársaság közel teljeskörű ügyintézést tesz lehetővé a Messengerben. Ez magában foglalja az üngyintézővel való beszélgetés mellett a foglalás megerősítését, a járatinformációk messengeres aktualizálását, valamint a becsekkolás lényegét jelentő beszállókártya is Messengeren érkezhet ahhoz, aki így kéri.
Hogy a légitársaságok milyen jól kihasználhatják a Facebook üzenetküldő appját – illetve hogy a Facebooknak milyen fontos partnerek lehetnek a repülő vállalatok –, azt megmutatja az a USA Today-ben közölt statisztika, amely szerint az amerikai repülőutasok 80 százalékának rajta van a telefonján a Messenger, így aztán kézreeső ezen kommunikálni velük.
Ha máskor is tudni szeretne a Facebook Messenger új funkcióiról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.