Az egyik gyártó tényleg megcsinálta a sötétben világító androidos telefont
Úgy tűnik, hogy a különleges telefonokat gyártó Nothing cég valóban kíváncsi a felhasználók óhajaira. Megkérdezték ugyanis tőlük, hogy milyen telefont szeretnének, majd el is készítették a leginkább vágyott modellt.
HVG
Pozitívan fogadták a felhasználók a Nothing cég különleges, átlátszó telefonját, és a vállalat kíváncsi volt arra, milyen lenne az az eszköz, aminek még jobban örülnének. Még márciusban felkérték a közösségünket a Phone (2a) újratervezésére. Amit nem mondtak el, az az volt, hogy a végleges terveket valójában a Phone (2a) Plushoz igazítják majd. Több mint 900 ötlet érkezett a világ 47 országából, és a vállalat az öt nyertessel együtt dolgozott azon, hogy elkészítsék a nagyon vágyott sötétben világító telefont.
Ez volt egyébként a Nothing első közösségi kiadású projektje, és nemcsak a hardverről, hanem a szoftverről, a csomagolásról és a marketingről is a közösség döntött, szóval ezt a modellt teljes mértékben a felhasználókkal együtt alakították ki.
Nothing Phone (2a) Plus Community Edition sötétben világító okostelefon
Nothing
Az új kiadás, azaz a Nothing Phone (2a) Plus Community Edition specifikációi és jellemzői megegyeznek az eredeti modellével. Ugyanúgy átlátszó a ház, így látni lehet a telefon belső alkatrészeit, és ugyanolyan az egyedi világítás a készülék hátoldalán. Viszont a fények mellett egy új interfész is halványan megvilágítja a hátlapot. A cég tervezői különféle anyagokkal és színekkel kísérleteztek, hogy a sötétben történő világítás iránti igényt, s végül egy foszforeszkáló zöldre színezett anyagban vélték megtalálni a legjobb megoldást.
Nothing Phone (2a) Plus Community Edition sötétben világító okostelefon
Nothing
Szoftveroldalról a nyertes ötletek egy új kollekcióhoz vezettek, amely hat háttérképből áll, mesterséges intelligencia eszközökkel és némi digitális dizájnnal. A csomagolás a sötétben világító telefon 3D-s interpretációját ábrázolja, a textúrákra és a gyönyörű részletekre összpontosítva, elegánsan tükrözve a fényvisszaverő elemeket. Még a marketingbe is bevonták a felhasználókat, és végül megszületett a szlogen: „Találd meg a fényed, ragadd meg a fényed”, ami egyúttal az ember belső erejének felfedezésére is utal – bár nehezen értelmezhető, hogy ebben mennyiben is tud segíteni egy bárhogyan kinéző mobiltelefon.
Welcome to the Q3 Quarterly Update! This time we’re joined by Carl, Yuri and our Community Edition stage winners. There’s lots to share – enjoy the show! 🍿 ➤ Join our community: https://nothing.community/ ➤ Follow us: https://www.instagram.com/nothing/ https://twitter.com/nothing https://www.tiktok.com/@nothing https://uk.linkedin.com/company/nothingtech
A Phone (2a) Plus Community Edition november 12-től megvásárolható lesz a Nothing weboldalán, 449 euróért, ami mintegy 185 ezer forintot jelent. Viszont ebből a kiadásból csupán ezer darab készül, úgyhogy érdemes sietnie annak, aki szeretne magának egy sötétben világító Nothing telefont. Arra azért a vállalat is figyelmeztet, hogy a vásárlás során előnyben fogják azokat részesíteni, akik részt vettek a projektben.
A New York-i Közkönyvtár kiállítása bemutatja, hogyan vált egy nagyváros lapja nemzetközi tényezővé. A magazin egy évszázad alatt öt főszerkesztőt fogyasztott el, Adam Gopnik, a lap főmunkatársa néggyel is dolgozott.