A Lidl szerint rágalmazási kampány folyik ellene
A Lidl német élelmiszerkereskedelmi hálózat rágalmazási kampánynak nevezte és visszautasította a ver.di szakszervezet Fekete Könyvét, amelyben az érdekképviselet a Lidl "munkavállaló-ellenes vonásait" kívánja bemutatni.
A német szolgáltatási szektor dolgozóit tömörítő ver.di péntekre hirdette meg a munkahelyei visszásságokat lajstromba vevő "Fekete Könyv" bemutatóját. A Lidl először foglalt állást hivatalosan a szakszervezet részéről huzamosabb ideje hangoztatott vádakkal kapcsolatban, s azt szögezte le, hogy a vállalatnál a hangulat "kitűnő és sikerorientált". A Lidl szerdán közölta, a munkahelyi anomáliáknak azonnal véget vetnek, miután azok kiderülnek, s létezik a vállalatnál "forró drót" is, amelyen keresztül az alkalmazottak bármikor panaszt tehetnek munkakörülményeik miatt.
A Lidl az Aldi után a második számú német diszkonthálózat, s egészen a közelmúltig igen sikeres, de meglehetősen titkolózó vállalkozásnak tűnt.