
Miért fektetnek cégek egyre több energiát a jövőkutatásba?
A jövő kérdése ősidők óra foglalkoztatja az emberiséget. Mindig kíváncsiak voltunk, vajon mit hoz a holnap, hogyan élhetjük túl a ránk váró kihívásokat, hogyan kerülhetjük el a ránk leselkedő veszélyeket. Legújabb podcastunkban azt járjuk körbe meghívott szakértőinkkel, hogy miért lényeges kérdés az ma egy vállalat életében, hogy az eddig is alkalmazott, fontos összetevők mellett a tudomány fókuszát is használja saját jövőjének tervezésében.
A podcast elérhető a HVG BrandTalks csatornáján:
Az adás vendégei ezúttal Dr. Némethy Krisztina, a CMC Europe toborzás és kiválasztásért felelős HR menedzsere, One World Leadership tanácsadó testületi tagja, az IBS óraadója, jövőkutató, Dr. Bóna Krisztián, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Anyagmozgatási és Logisztikai Rendszerek Tanszék tanszékvezetője, egyetemi docens, az ALRT Engineering alapítója, illetve Wagner Lívia, a Jungheinrich Hungária Kft. marketingvezetője voltak.
A beszélgetésben többek között szó lesz arról, miért készítenek a vállalatok komoly kiadványokat, amelyekben szakértők bevonásával elemzik ma a holnapot, a jövőt? Miért fontos, hogy milyen világot rajzolnak elénk és üzleti partnereik elé? Hogyan segítik az efféle kutatások a technológiai innovációkat? Hogyan készíti fel az üzleti partnereket, a közvetlen munkatársakat, sőt, akár az emberi erőforrás-menedzsmentet is bizonyos stratégiai fontosságú lépések megtételére vagy módosítására? Milyen jövőt látunk az intralogisztikában?
A podcast a HVG BrandLab Youtube-csatornáján is elérhető:
No Title
No Description
A tartalom a Jungheinrich Hungária Kft. megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában jött létre. A tartalom előállításában a hvg.hu és a HVG hetilap szerkesztősége nem vett részt.