Világrekord: 51 km/h-val repült az Igazi Vasember
A brit feltaláló testtel irányított sugárhajtású ruhájában döntött Guinness-rekordot.
A brit feltaláló testtel irányított sugárhajtású ruhájában döntött Guinness-rekordot.
Fényterápia, lávaköves masszázs és pezsgőhűtő – a csillagos stuttgarti márka minden földi jóval felvértezte négy keréken guruló wellnesslakosztályát. Csaknem 1000 kilométeren át élveztük a vendégszeretetét.
Vagy mint Ivan Drago a Rocky IV-ből, látszólag elpusztíthatatlanok.
12 perces videójában annyi szabályt szegett meg, hogy azért 60 büntetőpontot gyűjthetett volna össze. Ez ötször annyi, amennyiért már elvennék a jogosítványát.
De nem a busz volt a hibás, hanem egy ember.
Szerdán kapott lángra a teherautó, amely egyelőre várja sorsát a geleji pihenőhely közelében.
Globális villanyautós céggé formálnák át az Opelt, miközben 2020-ra már nyereségesnek kell lennie az autógyártó részlegének. A cég azt mondja, szándéka valamennyi üzem megőrzése és korszerűsítése, és a kényszerű elbocsátás elkerülése.
Itt a bizonyíték, hogy az újgenerációs M5-ösnek is sikerült igencsak sportosra hangolni a hangját.
Ez esetben nemhogy csökkentették, hanem pont ellenkezőleg, növelték a sofőr lába alatti pedálok számát. Nem ok nélkül.
Ilyen az, amikor egy őrült ötletet a józan ész ellenére tett követ. A végkifejlet sejthető.
Senki sem ül a volánnál, de a kormány forog, az autó halad és elvileg célba ér. A tervek szerint néhány hónap múlva az utazóközönség is kipróbálhatja a vezető nélküli taxikat az Egyesült Államokban, az Arizona állambeli Phoenix környékén.
Fokozatokat iktatnak be a bírságolásba a fuvarozók számára aszerint, hogy sorozatosan történik-e a szabályszegés.
Ez a teljes értékű családi autó sportkocsikat megszégyenítő menetteljesítményekre képes.
A teherautósoknak is megvannak a maguk extrém sportágai.
Az Európai Bizottság ma fogadná el azt a javaslatot, amely nagy mértékben csökkentené az autók károsanyag-kibocsátását, a német EU-biztos azonban más utat járna.
A bajor márka hivatalosan is leleplezte legújabb kanyarvadász sportgépét, az izmos és könnyű M3 CS-t.
A hagyományos értelemben vett autós közlekedésnek már meg vannak számlálva a napjai. És nem akárki mondja ezt.
A pici, kompakt autókat általában a könnyű parkolás és a kedvező fogyasztás miatt részesítjük előnyben, azonban sokaknak aggálya, hogy egy ilyen járműben „nincs elég anyag”, ezért nem túl biztonságos. Nos, 2017-ben ezt a vélekedést ideje besorolni a tévhitek közé.