Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Egy márciusi árverésen kerül kalapács alá egy 1937-es Type 57S Cabriolet, amiből mindössze három darab készült.
Az új Bugatti Chiron a maga 2 millió eurós árcédulájával még a limitált szériás hipersportautók között is pokolian drágának számít, de ez nem jelenti azt, hogy a legértékesebb Bugatti modell címe az övé lenne. Az RM Sotheby’s aukciós ház márciusi árverésén ugyanis kalapács alá kerül egy 1937-es gyártási évű Type 57S Cabriolet, aminek a jelenlegi értékét 8,5 millió dollárra, azaz 2 és fél milliárd forintra becsülik a szakértők.
Az elképesztően magas összeget több tényező is indokolja. Egyrészt az autó ritkasága, ebből a Vanvooren karosszériás modellből ugyanis csak három darab készült. A szóban forgó példány ráadásul sosem volt teljesen felújítva, szinte mindene eredeti, az előélete pedig részletesen dokumentálva van. A másik értéknövelő tényező, hogy sosem szerepelt még aukción, így igazi ínyencfalatnak számít, amire többen is le akarnak majd csapni.
A háború előtti Bugattik egyébként is egy vagyont érnek, elég csak a Type 57SC Atalante-ra gondolni, ami 8,7 millió dollárért cserélt gazdát egy 2013-as árverésen, míg egy 57SC Sports Tourerért 9,7 milliót fizettek egy tavalyi Bonhams aukción.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.