
HVG
Autó
Irányt vált a BYD, nem csak villanyautókat gyártanának Magyarországon
Gyorsan reagálnak a változó keresletre a kínaiak.
Túlnyomórészt román autószállítókról van szó.
Az egyedi kivitelű Rolls-Royce Cullinan teljesítménye meghaladja a 600 lóerőt.
Kérdés, ha így folytatódik, ezeket is megvámolják?
Egyelőre várat magára a nagy visszapattanás.
A Ford Mustang GTD a Nordschleife valaha készült leggyorsabb sorozatgyártású amerikai autója, de a Porsche 911 GT3 RS azért még mindig gyorsabb nála.
A teljesen új Jeep Compass hivatalos leleplezésére várhatóan néhány héten belül kerül majd sor.
A BMW X3 40d több mint 300 lóerős, az átlagfogyasztása azonban alig haladja meg a 6 litert.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
Verstappent megbüntették, mert a boxutcában nekiütközött Antonellinek.
Idén május 13–16. között rendezik meg az Ipar Napjai Nemzetközi ipari szakkiállítás mellett az Automotive Hungary Nemzetközi járműipari beszállítói szakkiállítást a Hungexpo-n. A pavilon csaknem 80 százaléka már foglalt, így mindenki, aki kilátogat az eseményre számos újdonságra és érdekességre számíthat. Baranyai Gergő kiállításigazgatóval beszélgettünk.
Egy szó szerint legendás Honda, mely kiválóan egyensúlyoz az elegencia és a sportosság határán.
Napjainkban sokszor már az is bonyolult, hogy az ember számontartsa a társadalom különféle generációit, az X-től a milleniumi nemzedéken át a Z-, illetve az alfa-generációig. Az eltérő korosztályoknak sok mindenről határozott – és erősen különböző – véleménye van, nem kivétel ez alól az elektromos autózás sem. De vajon mire vágynak a mostani ötvenes-hatvanasok, negyvenes-ötvenesek és a húszas-harmincasok?
Vonat elé lépett egy ember az Újpesti vasúti hídon. Nem élte túl.
A 2001-es évjáratú Forma-1-es versenyautóval az osztrák nagydíjon diadalmaskodott a skót pilóta.
Feljelentést tettek ellene.
A logisztikai, intralogisztikai ipar egyik jelentős seregszemléje a stuttgarti LogiMAT szakvásár.
Leterelik a forgalmat. A kamion veszélyes anyagot szállított.
Ritkábban szorulnak töltésre, akkor pedig kevesebb ideig kell őket áramon hagyni. És még biztonságosabbak is lesznek. Ezt ígérik azok a hibrid és elektromos autós fejlesztések, amelyek a mérnökök asztalairól éppen most kerülnek át a gyártósorokra.
A keveset futott kétszemélyes ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
Akár 2,6 milliárd forintot is adhatnak érte.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.