Elkészült az egymilliomodik Mini
 

Elkészült az egymilliomodik Mini

Hat évvel a sorozatgyártás megkezdése után legördült az egymilliomodik Mini az oxfordi gyártósorról, amely újabb mérföldkő a márka történetében. Az Egyesült Királyságban a sorozatgyártás indulása óta idén márciusban adták el a legtöbbet, 7854-et.

hvg.hu hvg.hu

Tizenöt éves a Mazda Magyarországon
 

Tizenöt éves a Mazda Magyarországon

A Mazda Motor Hungary Kft. (MMH), a Mazda személy- és haszongépjárművek hivatalos magyarországi importőre ebben a hónapban ünnepli megalakulásának 15 éves évfordulóját.

hvg.hu hvg.hu

Fennakadások lehetnek a gépjármű-vizsgáztatásban
 

Fennakadások lehetnek a gépjármű-vizsgáztatásban

Az Európai Autószervizek Magyarországi Egyesülete (EME) szerint május elseje után várhatóan a jelenleginél is nagyobb fennakadások várhatóak a gépjárművek műszaki vizsgáztatásában és forgalomba helyezésében. A hatóság saját értékelése szerint viszont felkészülten várja a gépjárműveket a műszaki vizsgára.

MTI MTI


Lezárták a Belgrád rakpart egy szakaszát
 

Lezárták a Belgrád rakpart egy szakaszát

Lezárták a Belgrád rakpart Március 15. tér és Fővám tér közötti szakaszát csütörtökön délután, mert a tűzoltók egy épület tetejéről lógó bádoglemezt távolítanak el - közölte a rendőrség.

MTI MTI


Adaptív ESP a transzporterben, avagy miért drágább a Mercedes?
 

Adaptív ESP a transzporterben, avagy miért drágább a Mercedes?

A Mercedes-Benz transzporterek hivatalos magyarországi importőre, a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kft. vezetéstechnikai tréninget szervezett a tököli repülőtéren. A rendezvényen bemutatták a Mercedes-Benz Viano, Vito és az új Sprinter modellekben található biztonságtechnikai megoldásokat. Ugyanitt kiderült, hogy miért drágább versenytársainál a Mercedes.

hvg.hu hvg.hu

Hatmillió 206-ost gyártottak
 

Hatmillió 206-ost gyártottak

A 206-ossal a Peugeot megdöntötte korábbi, történelmi termelési rekordját, melyet a 205-ös tartott az 1983 és 1998 között gyártott 5 millió 278 ezer darabbal.

hvg.hu hvg.hu

Captiva-teszt: légies monstrum
 

Captiva-teszt: légies monstrum

Grandiózus méretek, elegáns, nem túl hivalkodó beltér, erős és dinamikus motor, kitűnő váltó jellemzi a Chevrolet első európai dízeljét. Ezzel szemben drága és sokat fogyaszt.

hvg.hu hvg.hu



Autóvásárlás hitelre: vérszemet kapunk
 

Autóvásárlás hitelre: vérszemet kapunk

A magyarok fajlagosan több, újabb és nagyobb autót vesznek, mint a hasonló fejlettségű országok polgárai, vagyis a hitelek szárnyán alighanem elszaladt velük a táltos. Az autótelepeken több tízezer olyan kocsi álldogál, amelynek gazdája képtelen volt törleszteni a vásárláshoz fölvett kölcsönt.

automenedzser.hu automenedzser.hu


Három forinttal nőtt a benzin ára
 

Három forinttal nőtt a benzin ára

Három forinttal emelkedett a benzin ára a hazai töltőállomásokon, a gázolaj ára ezúttal nem változott. Mától átlagosan 273 forintot kell fizetnünk a 95-ös benzin literjéért, míg a gázolajért 255 forintot kérnek.

hvg.hu hvg.hu

Van-e átfedés a Hírautó és az Il Ferro között?
 

Van-e átfedés a Hírautó és az Il Ferro között?

Elhatárolódott az autóreklámmal foglalkozó és a rendőrség által is vizsgált Il Ferro Kft.-től a hasonló profilú Hírautó Kft., amelynek vezetője hangsúlyozta: a két cég között „semmilyen jellegű összefonódás nincs”. Csakhogy a két társaság közötti kapcsolatra számos jel utal. A legkirívóbb ezek közül az, hogy a Hírautó kreatív igazgatója az Il Ferro Kft. korábbi tulajdonosának a testvére.

automenedzser.hu automenedzser.hu

Bemutatták a legerősebb Seatot
 

Bemutatták a legerősebb Seatot

Megérkezett Magyarországra a Leon Cupra, a Seat legerősebb szériamodellje. A Seat mérnökeinek célkitűzését az első versenyszezonja során máris igen sikeres Leon WTCC utcai változatának kifejlesztése jelentette. Bemutatták a Seat különleges utcai versenygépét, a Leon FRX-et is.

hvg.hu hvg.hu



Sztrájk a Skoda autógyárban
 

Sztrájk a Skoda autógyárban

Egyetlen új autó sem kerül le kedden a Skoda Mladá Boleslav cseh autógyár szerelő szalagjairól, mert a gyár alkalmazottai sztrájkot hirdettek. A szakszervezet azzal érvel: Csehországban ugyanolyan magas a cég alkalmazottainak a munkatermelékenysége, mint Németországban, bérük mégis negyede.

MTI MTI