Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A francia PSA Peugeot Citroen autóipari csoport kínai vállalata egyharmaddal növelte eladásait az idei év első negyedében az egy évvel korábbihoz képest az új modelleknek köszönhetően.
A Renault világszerte közel 900 ezer - 2005 december közepéig gyártott - autóját hívja vissza a második Scenic-generáció járművei közül, mivel ezeknél "rendkívüli körülmények között" mindkét külső övvégrögzítés a hátsó ülésekről leválhat.
A cseh Skoda autógyár az első negyedévben rekord mennyiségű, 129 ezer 778 kocsit adott el, 18,5 százalékkal többet, mint a tavalyi első negyedévben. Márciusban a havi rekord is megdőlt. A növekedés okát főleg a nyugat-európai és a tengerentúli kereslet magyarázza.
Egyre több öreg - jó három évtizede nem gyártott - farmotoros Ikarus busz bukkan fel az oldtimerrendezvényeken. A veterán járművek gyűjtői gyakran Németországban szerzik be a roncsokat, és több millió forintot is áldoznak a felújításra.
A gazdag nyugat-európai országokétól jócskán elmaradó magyarországi oldtimerkultusz mindinkább a tehetősek szórakozásává válik - mégis lendületesen nő az aktív veteránosok tábora.
A Toyota 57 ezer Lexust hívott vissza, hogy kijavíthassa a hibás biztonsági övrögzítőt. A visszahívás 29 ezer Észak-Amerikában, 11 ezer Japánban, tízezer Európában forgalomba hozott, tavaly július és december között gyártott Lexus GS és IS modelleket érint.
A kubai autópark már átlépett az örökkévalóságba. A közép-amerikai szigetországban, ahol a forradalom óta alig bontottak el gépkocsit, már-már művészet az autófenntartás.
A hatvanas évek nagy teljesítményű modelljei iránti nosztalgiát igyekeznek meglovagolni az amerikai autógyárak, amelyek sorra rukkolnak elő legendás típusaik modernizált változatával. A retródivatot a Volkswagen Bogárja indította el, Európára mégsem jellemző a múltidézés.
2005 őszén mutatták be a nagyközönségnek a sportos családi autók koncepciójának cseh változatát a frankfurti autószalonon. A Škoda Octavia RS és az Octavia Combi RS fejlesztésekor az ésszerűség elvét követték a mérnökök, amikor a nagyon erős motort, a kiforrott műszaki tartalmat, a biztonságos, családi méretű karosszériát és a magas vezetési komfortot próbálták meg ötvözni a valóban dinamikus menettulajdonságokkal.
A Volkswagen Touareg immár sorozatban a negyedik alkalommal kapta meg az Internet Autó díjat a terepjáró kategóriában. A rangos díjat pénteken Lipcsében, az AMI (Auto Mobil International) kiállításon adták át.
Parázs vita alakult ki Belgiumban arról, hogy nem kellene-e a szériában gyártott személygépkocsikat is felszerelni a fekete dobozhoz hasonló adatrögzítővel. A műszer feladata az lenne, hogy adatokat rögzítsen a baleseteket megelőző történésekről, az eszköz azonban sokak szerint Big Brotherként figyelne minket utazás közben.
A Renault Espace több mint 20 éve vezető pozíciót tölt be a felsőkategóriás egyterűek szegmensében. Az egyre erősödő piaci versenyben az Új Espace lágyabb, de továbbra is modern és kifejező formát kapott. Variálhatóságát az automatikus rögzítésű, csúsztatható hátsó ülések teszik optimálissá. Technológiai szolgáltatásai a bi-xenon dinamikus kanyarfényszórókkal és a legújabb generációs navigációs rendszerével a biztonság és a hatékonyság javára gazdagodnak.
A Wallis Zrt. által felépített autós üzletág, a Wallis Autó Holding (WAH) 1992 óta a hazai autópiac egyik meghatározó magyar tulajdonú szereplője. A presztízsmárkák magyarországi forgalmazója jelentős változásokon ment át az elmúlt időszakban, de sikeresen megőrizte az iparágában betöltött egyedülálló, 9 márkából álló portfolióját és piaci részesedését. A WAH cégei 2005-ben számottevő pozitív eredménnyel zárták az évet.
A világon a legtöbb autót értékesítő járműgyárcsoport, az amerikai General Motors 300 millió dollárért eladja 7,9 százalékos részesedését a japán Isuzu Motors Ltd. teherautógyárból. Noha minden pénzre szüksége van saját üzlete rendbe tételéhez, a szakmai-piaci együttműködést folytatni akarják.
Két héttel a katalán rali után a Citroen támogatását élvező Kronos csapat Korzikán is megmutatta, mit tud. Ismét két Xsara WRC állt a dobogón. Ráadásul mindhárom Citroën az első hat között végzett.
Rövid utazás egy szép, napos hétvégén, egy régóta tervezett nyaralás, a mindennapi munkába járás vagy nagybevásárlás: a Mercedes-Benz Viano Marco Polo kompakt lakóautó egy jármű a mindennapokra. Helyet talál magának egy átlagos méretű garázsban, a szokásos parkolóházakban, parkolóhelyen vagy szabadban található kemping területén. Elődje, a Vito Marco Polo, a legtöbbet értékesített, Mercedes-Benz csillagot viselő kempingbusz idén ünnepli tíz éves jubileumát.
A Nissan Z sportautókat tömörítő Z Club Hungary idén immáron harmadízben rendezi meg évadnyitó találkozóját a Nissan Budaörs márkakereskedés területén.
Bizakodnak a McLaren Mercedesnél. Az utóbbi években sorozatos motorhibák tarkították az istálló eredményeit, emiatt egyik fő ismertetőjelük a megbízhatatlanság lett. Egy hónapja a vezetőség még úgy nyilatkozott, hogy Kimi Räikkönen és Juan Pablo Montoya bármikor elhagyhatja őket, ha úgy ítélik meg a helyzetet, a legutóbbi franciaországi teszt azt bizonyítja, képesek megszorongatni a Renault-ot.
Emeli bruttó 5 forinttal a 95-ös benzin és bruttó 3 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi árát szerdától a Mol. A Mol legutóbb március végén emelte ugyanekkora összegekkel az árakat.