Már közel 22 ezer zöld rendszámos autó van forgalomban
Megugrott a számuk az utóbbi időben.
Nem csak az autósok vannak mindig célkeresztben.
Az új sportkompakt kevesebb mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A hatalmas és nem könnyű újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Ilyen rövid idő alatt 0-ról 100-ra felgyorsulni is komoly teljesítménynek tekinthető, de a Renault 4,3 másodperc után már 200-zal száguld.
Jellemzően minden más autót lelépnek a saját kategóriájukban, de mire mennek egymás ellen?
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
Az elődjénél rövidebb és könnyebb japán kisautó úgy fogyaszt kevesebbet a korábbiaknál, hogy közben az ereje megnőtt és vezetési élmény fronton is az előnyére változott.
A normál változat is 5,7 méteres egy ilyen autóból, Rockyét még megnyújtották fél méterrel.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
Emberközpontú városrészt alakítana ki a kerületi vezetés a területen, de az autósok elsőre igen nehezen alkalmazkodnak az új közlekedési rendhez.
Ki mondta, hogy koronavírus-járvány idején ne lőhetne bárki látványos Forma–1-es képeket? Lehet, csak nem a pályákon, hanem például a nappaliban.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Az áltagsebesség-mérés nem csak egy pillanatnyi kihágást büntet, hanem a tartósan, hosszú perceken át tartó gyorshajtást.
David Hasselhoff rajongóinak azonban csalódniuk kell majd.
A Hyundai a jövőben önálló márkanévként használja majd a Ioniq elnevezést, ami az elektromos autóikat jelöli majd.
Érkezőben a stuttgarti gyártó zászlóshajó modelljének legerősebb AMG kivitele.
A napozóteraszról egyenesen egy 700 lóerős Porschéba lehet beülni és menni pár kört.
A tavaly tavasszal leleplezett SF90 Stradale első példányait várhatóan csak az év végén vehetik át a megrendelők.
Az M0-s autóúton is közel egy órát kell várakozni az M1-es felé.