Régi Ford Mustangként támad az oroszok új izom-villanyautója
A Tesla hajtásláncú kívül régimódi, belül szupermodern járgány alig több mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A Tesla hajtásláncú kívül régimódi, belül szupermodern járgány alig több mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A közelmúltban teljes restauráláson átesett autó egyenesen a rendszerváltás korába repít vissza bennünket.
Minden műfajban, így a lakókocsis turizmusban is vannak extrém résztvevők.
Közel háromszoros az árkülönbség az ebből a szempontból legolcsóbb és legdrágább ország között.
A Baranya megyei településen egy kis presszóban található Norbi "szentélye", ahol a túraautó bajnoki futamokon kívül azért az Újpest elleni komoly futball vereségre is jól emlékeznek a helyiek.
Két-három kilométeres a dugó.
Nem rajta múlt, hogy nem tarolta le a gyalogátkelőnél várakozókat.
A francia cég mindössze negyvenet épít majd az 5 millió eurós autókból, amelynek elkészült az első három példánya.
Két utánfutóval oldották meg a gazdaságos szállítást.
A német márka ambiciózus elektromos stratégiájában lehet helye egy villanyhajtású kishaszonjárműnek is.
Az egyik 151-es busz karambolozott egy autóval.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
Nem lehet megállítani a tömeget, maszkot osztanak, és remélik a legjobbakat.
A legtöbb vevőnek kevés a szerény, ötféle színből álló paletta.
Az amerikai prémiummárka nem hazudtolja meg önmagát, első villanyautója egy hatalmas luxusmodell.
A csillagos stuttgarti márka divatterepjárójának V8-as biturbó motorját alaposan túlhúzták.
Az X5 alvázára épül a VinFast President.
A modell azoknak készül, akik még a 245 lovas GTI-t is gyengének találják.