Bajban a Stellantis, mentenék a munkahelyeket az olaszok
“Tavares nem fog hiányozni” – mondta az egyik olasz szakszervezet elnöke.
“Tavares nem fog hiányozni” – mondta az egyik olasz szakszervezet elnöke.
Meglehetősen kevés készült ebből a Nivára épülő típusból az ezredforduló környékén.
Túl sokat nem használták az elmúlt tíz évben, amióta elkészült.
Elég kompaktnak tűnik.
A saját kényelmünkön kívül nincs is sok értelme.
A harmincas éveiben járó férfi egy motort is megpróbált ellopni, de nem járt sikerrel.
Négyórás tanfolyamot kell elvégezniük a tanulóvezetőknek.
Egy Üllői úton száguldozó sofőr 468 ezres bírságot kapott.
Hihetetlen, de a feledés homályába merült BMW Z13 mindössze 830 kilogrammot nyom a mérlegen.
Az utolsó pillanatban vette észre, hogy áll a sor előtte.
Berlinhez és Brüsszelhez intézett követelésekkel ért véget a bajorországi autóipari csúcstalálkozó.
Nemcsak Magyarországon, hanem a szomszédos Ausztriában is emelkedik az autópályák használati díja.
Az összkerék-hajtású olasz mini terepjáró jelentősen többe kerül, mint egy vadonatúj hibrid Fiat Panda.
A kerékpárost mentővel szállították a kórházba.
Egy komment szerint olyan, mint egy szobai klíma.
Akár másfél milliót is kérhet saját kártérítéseként a biztosítónk.
Egy személy életveszélyben van, többen pedig súlyosan megsérültek.
A prímet azért még mindig a német prémium márkák viszik.
Nem véletlenül szállt be a Rivian cégbe nemrégiben hatmilliárd dollárral a német vállalat.