Jön az AMG saját fejlesztésű elektromos szabadidő-autója
Nem lepődnénk meg, ha 1000 lóerőnél nem adnák alább.
Nem lepődnénk meg, ha 1000 lóerőnél nem adnák alább.
Kipróbáltuk, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Samsung Wear OS szoftveres legújabb okosórája, a Watch Ultra, és összevetettük a tudását a Harmony OS-t futtató vadonatúj Huawei Watch GT 5 Próval.
Európából egyre jobban kiszorul ez a karosszériaforma az olcsóbb kategóriában, de a Távol-Keleten még nagy rá a kereslet.
Költségcsökkentő intézkedésekkel próbálnak javítani a helyzetükön.
Az igazán nagy kutyák így is azok a csapatvezetők az F1-ben, akik tulajdonosai is az alakulatuknak. Toto Wolff például.
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
Valakinek semmi nem számított.
A Great Wall Motors kétkerekű újdonságának tömege meghaladja a 450 kilogrammot.
Csoportszinten 13 százalékkal estek az eladásaik.
A Karma Invictus egy alacsony építésű hatótávnövelős hibrid autó, mely garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
Az ára viszont elég súlyos, 1,2 milliárd forint.
Az, hogy nálunk nem fogják árusítani, és ha mégis, akkor nem is ennyibe kerülne.
Ezzel az egész kerületre megváltható a parkolási díj.
A benzinért is többet kell majd fizetni, de az kisebb mértékben drágul.
A négykarikás német prémiumgyártó teljesen megújítja kínálatát.
A Brabus Big Boyt egy 12,8 literes gigantikus motor hajtja, a végsebesség ezúttal mégis mindössze 90 km/h.
A japán cég főnöke szerint az aprócska terepjáró egyik legfontosabb előnye a súlya.
Nem volt nehéz kiszúrni, hogy valami nem stimmel.