Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#ügyfélszolgálat

HVG Tech

Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését

Közel 100 ezer írásos, 160 ezer telefonos és 20 ezer applikációból érkező bejelentés – ennyi ügyet kezel és old meg egy év alatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélszolgálata. A még gördülékenyebb ügyintézés érdekében a cég az elmúlt években szoftverrobotokat és mesterséges intelligenciát is elkezdett használni. A megoldásokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni a bejelentéseket.

Mészáros Márton hvg360

Oliver Dlouhý, a Kiwi.com vezére: El kell dönteni, hogy értékesebb-e a repülés, mint a vele járó környezeti hatások

Egyetemistaként szeretett volna eljutni a barátnőjével Portugáliába, de nem volt pénzük közvetlen járatra jegyet venni. A barátnőjéből azóta a felesége lett, Oliver Dlouhý pedig ma már egy 900 fős cég élén évente millióknak segít megtalálni, hogyan juthatnak el olcsóbban úticéljukhoz. A Kiwi.com alapító-vezérigazgatója arról is beszélt a hvg360-nak, hogyan lett a Ryanairrel folytatott többéves konfliktusukból hirtelen együttműködés, hogyan látja a mesterséges intelligencia szerepét az ügyfélszolgálatok jövőjében, és miért nem érdemes lemondanunk a repülésről a fenntarthatóság jegyében.

4iG Nyrt.

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

Allianz

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.

1 2 3 4 5 6
Drámai csatában nyerte Gauff a Roland Garrost

Drámai csatában nyerte Gauff a Roland Garrost

Hogy is volt az a házfelrobbantós dolog, amit kihúztunk a listáról? Lehet, hogy mégis be kellene írni! – Az én hetem Lackfi Jánossal

Hogy is volt az a házfelrobbantós dolog, amit kihúztunk a listáról? Lehet, hogy mégis be kellene írni! – Az én hetem Lackfi Jánossal

Meghalt egy férfi a debreceni strandon

Meghalt egy férfi a debreceni strandon

XIV. Leó pápa: Ne ragadozóként éljünk a világban!

XIV. Leó pápa: Ne ragadozóként éljünk a világban!

A nagy ukrán dróntámadás után dróngyárakat támadtak az oroszok

A nagy ukrán dróntámadás után dróngyárakat támadtak az oroszok

Meghalt Gaskó István, a sztrájkkirály

Meghalt Gaskó István, a sztrájkkirály

El fog tűnni egy alapfunkció a telefonjáról

El fog tűnni egy alapfunkció a telefonjáról

Nem a testsúlyán múlik, hogy vashiányos-e

Nem a testsúlyán múlik, hogy vashiányos-e

A Nemzeti Gárda könnygázt és villanógránátokat vetett be Los Angelesben

A Nemzeti Gárda könnygázt és villanógránátokat vetett be Los Angelesben

A címlapról ajánljuk