Ingyenreklámot kapott Mészáros Lőrinc sportmárkája a Tényekben
Bemondták, hogy hol olcsóbb 20 százalékkal a mez.
Bemondták, hogy hol olcsóbb 20 százalékkal a mez.
Több mint 3 millió forintot adott értük az önkormányzati cég, és csak az összeg egyharmadának megfelelő értékben érkezett eddig sportfelszerelés.
Mészáros Lőrinc 2rule-boltjára is jutott a bojkottra felszólító matrcából az LMP-s Vágó Gábor keze által.
Az ÁSZ, az MNB, az OBH, de Mészáros Lőrinc 2Rule boltja is kapott egy-egy megszívlelendő idézetet a szent könyvből.
Mészáros Lőrinc sportszermárkája hónapokkal azután jelent meg a magyar piacon, hogy leszerződött több NB I.-es csapattal.
Nem tudnak kellő számú mezt szállítani, így nem szerződnek új csapattal.
Igaz, a klubok többsége nem is árulta el, hány mezt vettek tőlük, a feltehetően jobbak közé tartozó Debrecentől idén 80-100 mezt vásároltak. Az utánpótlás játékosoknak köszönhetően a 2Rule azonban még ezen a kicsi piacon is jól jár.
Bejegyezték Mészáros Lőrinc sportszergyártójának új ügyvezetőjét.
Nem világos, milyen divatipari marketingstratégiát épít az Orbán Ráhelhez kötődő Magyar Divat- és Designipari Ügynökség, mindenesetre Londonban már ez képviselte Magyarországot.
A Váci úti márkabolt zárva, a webshop még mindig nem üzemel, pedig a nyitást szeptember elejére ígérték.
A hivatalos fotózáson még 2rule-ban voltak a Haladás focistái, aztán átvették a mezt.
Mészáros Lőrinc sportmárkája megállíthatatlannak bizonyul, tovább nyomul a nemzetközi vizeken.
A 2Rule helyett a Dorko ruháit viselik.
Kimaradt a Puskás Futball Kft. beszámolójából a bevételek részletezése, pedig lett volna miről írni. De legalább az kiderül, hogy többet kellett a mezekért fizetni, mint az utolsó olyan évben, amikor nem 2rule-ba öltöztek a focisták.
Mészáros Lőrinc sportszermárkája három csapattal kötött szerződést, de kettőnél még híre-hamva sincs a mezeknek.
Hogyan lesz a turulból túlóra? A mémgyárosoknak nem okozott gondot a közös nevező megtalálása. A szabadidő kellemes eltöltése garantált.