Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
De hamarosan elindul a webshop is.
Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat.
A két cég budaörsi sajtótájékoztatóján Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a vállalatnak "régóta van egy magyar hozzáadott értékű termékprogramja", amelynek keretében már több márkát bevettek a választékukba.
"Van egy sztenderd minősítési rendszerünk, amelynek ha megfelel egy partner, akkor tárgyalás következik, és ennek a végeredménye az, hogy már kaphatók a 2Rule-termékek az Intersportban" – nyilatkozta.
Horváth Csobán hozzátette, abban bíznak, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki.
Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója kiemelte,
hatalmas siker a 2Rule számára, hogy bekerült az Intersport kínálatába, mivel a szakértők a minőséget és az árat is megfelelőnek találták arra, hogy a nagy nemzetközi sportmárkákkal tudjanak versenyezni a piacon.
"A Magyar Sportmárka Zrt. vágya az, hogy például egy Intersport áruházban minden egyes termékcsoportnál legyen hazai gyártású alternatíva" – mondta
Hozzátette: azoknak a csapatoknak, amelyek együttműködnek velük, segítenek kialakítani a saját márkájukat, ezért egyedi mezeket és technikai felszereléseket biztosítanak nekik.
"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikeresen be tudtunk vonni vidéki és budapesti varrodákat, és meg tudtuk teremteni számukra azokat a feltételeket, amelyeknek köszönhetően kész termékekkel tudnak ellátni minket. Most öttel vagyunk szoros kapcsolatban, de már tárgyalunk két-három további varrodával". A gyártás 80 százaléka már Magyarországon folyik – jelezte.
Bendik Bernadett azt mondta, alapvetően a "határon inneni és határon túli" magyar piac elérése volt a céljuk, és keresnek további külhoni forgalmazókat is. A 2Rule termékei a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd – tette hozzá.
Elsősorban üzleti szempontok alapján döntenek arról, hogy a mostani négy sportágon – labdarúgás, röplabda, kézilabda, kosárlabda – túl melyeknek gyártanak majd termékeket – említette meg. "Valószínűleg a következő nagy ugrás számunkra az atlétika lesz, nagy álmunk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is mi öltöztethessük, de egyelőre lépésről lépésre haladunk" – mondta.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Megvan a fővárosi költségvetés az év végéig, a kormány pedig kedvezményes lakáshitelt és az állami cégeknél folytatódó spórolást jelentett be. Eközben a nemzetközi színtéren arra készülnek, mi lesz, amikor hamarosan lejár a vámháború három hónapos tűzszünete.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A rendezőtrió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk.