Üléspróbát vettünk a megújult BMW iX3 villany SUV-ban
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.
A Manhart szakemberei találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt a BMW kupéterepjárójának motorjában.
Ki gondolhatta, hogy nem fog feltűnni a rendőrségnek egy olyan BMW, ami gyárilag soha nem létezett.
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Münchenben volt szerencsénk testközelből megismerkedni az új bajor szabadidő-autókkal.
A sorozat most először érhető el M440i kivitelben, azonban ennél sportosabb, igazi M-es változat nem érkezik belőle.
Münchenben vettünk üléspróbát a BMW 0-ról 100-ra alig 4,3 másodperc alatt katapultáló újdonságában.
Magyar szürkeállomány is akad a hidrogénnel tankolható üzemanyagcellás X5-ös mögött, avagy élet a mostanság mindent elárasztó normál villanyautókon túl.
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
A praktikus családi autók között jegyzett típus plugin hibrid változata csak hajszálnyit lett sportosabb.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
2025-ben kezdi meg a gyártást a BMW debreceni óriásüzeme, s a civisváros különleges helyet kap a német konszernen belül: az északkelet-magyarországi gyár lesz az első, ahol az elektromos autók harmadik generációjához tartozó járművek, a Neue Klasse kocsik készülnek.
A beruházó korábban 4 milliárd euró alá csökkentette a vonatkozó költségeket, a gyárépítést pedig a halasztott projektek közé sorolták.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A múlt héten a kecskeméti Mercedes-gyár állt le. Az ok mindkét esetben az alkatrészhiány.