Élhető kis villanyautót mutatott be az 1972-be visszakacsintó BMW – körbejártuk
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
A praktikus családi autók között jegyzett típus plugin hibrid változata csak hajszálnyit lett sportosabb.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
2025-ben kezdi meg a gyártást a BMW debreceni óriásüzeme, s a civisváros különleges helyet kap a német konszernen belül: az északkelet-magyarországi gyár lesz az első, ahol az elektromos autók harmadik generációjához tartozó járművek, a Neue Klasse kocsik készülnek.
A beruházó korábban 4 milliárd euró alá csökkentette a vonatkozó költségeket, a gyárépítést pedig a halasztott projektek közé sorolták.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A múlt héten a kecskeméti Mercedes-gyár állt le. Az ok mindkét esetben az alkatrészhiány.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
Az autóval együtt egy sok ezer font értékű csomagot is eltulajdonítottak a tolvajok.
750 lőerős hibridként debütálhat a várhatóan az amerikai spartanburgi gyárban készülő X8-as modell csúcsváltozata.
Érkezik a 7-es sorozat és az 5-ös BMW elektromos változata is.
A hidrogénnel tankolható szabadidő-autót elsőként a Müncheni Autószalonon lehet majd mozgásban látni.
A bajor gyártó alig egy év után felvarrta az elektromos SUV ráncait.
A típusból eleve nagyon kevés készült, az ilyen szerény futásteljesítményű példányok pedig olyan ritkák, mint a fehér holló.
A 4,78 méter hosszú bajor sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.