Az AC Schnitzer megcsinálta az eddigi legvadabb új BMW M3-ast
A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.
A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.
A bajor gyártó müncheni fejlesztési központjában szimulátor fronton szinte csak úgy repkednek a sokszoros 4K felbontások, a több tíz tonnás tömegek és a megawattos teljesítmények.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M4 Competitionnel sem maximálisan elégedettek.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az M3 praktikus változatának hivatalos leleplezésére.
A bajor gyártó nyíltan kijelentette, hogy nem száll be a hatótávolság-háborúba.
A kevesebb mint 800 példányban gyártott 33 éves autót 40 millió forintnál nagyobb értékűre becsülték, de végül ennél kevesebbet ajánlottak érte.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
A BMW németországi fejlesztési központjában járva ismerkedtünk meg az iX villanyautó egyedi új funkciójával.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
A felvételeken a típus egyik sportos változata, az M340i vehető szemügyre.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.
A Manhart szakemberei találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt a BMW kupéterepjárójának motorjában.
Ki gondolhatta, hogy nem fog feltűnni a rendőrségnek egy olyan BMW, ami gyárilag soha nem létezett.
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Münchenben volt szerencsénk testközelből megismerkedni az új bajor szabadidő-autókkal.
A sorozat most először érhető el M440i kivitelben, azonban ennél sportosabb, igazi M-es változat nem érkezik belőle.
Münchenben vettünk üléspróbát a BMW 0-ról 100-ra alig 4,3 másodperc alatt katapultáló újdonságában.
Magyar szürkeállomány is akad a hidrogénnel tankolható üzemanyagcellás X5-ös mögött, avagy élet a mostanság mindent elárasztó normál villanyautókon túl.