A Boeing-gondok után megszólalt a Ryanair vezetője: Mi is tapasztaltunk olyan problémákat, amik nem fordulhatnának elő egy ekkora gyártónál
A Ryanair egyébként nem használja azt a típust, amelynek az ajtaja leszakadt múlt héten.
A Ryanair egyébként nem használja azt a típust, amelynek az ajtaja leszakadt múlt héten.
Kiszakadt a kabin oldala egy Boeing 737 Max 9-es gépnek, amely kényszerleszállást hajtott végre a portlandi repülőtéren. A Boeing-részvények a mélybe zuhantak, de még rosszabbul járt a beszállító cég, amely a hibás repülőgép-alkatrészt gyártotta.
Szerinte ennek véget kell vetni, a hatóságoknak határozottabban kellene fellépni.
Egy oregoni út mellett találtak rá az Alaska Airlines gépéről kizuhant egyik iPhone-ra, ami meglepően jól tolerálta a nagy esést – persze, azért újszerűnek már nem lehet nevezni.
Nem a mostani az első eset, hogy gond van a Boeing 737 Max géptípussal. Ezúttal ugyan nem történt tragédia, de ez minden bizonnyal csak a szerencsének köszönhető. Összeszedtünk minden fontos információt, ami a balesetről és az évek óta problémás repülőgépről tudható.
A gép kényszerleszállást hajtott végre.
Most a kormány vezérlőrendszerének csavarjaival van gond.
Az űrben még egy egyszerű nátha is sokkal rosszabb, mint a Földön – ebben már van tapasztalata néhány űrhajósnak. A Boeing ezért most egy olyan anyagot teszteltet a kozmikus bázison, amely segít megakadályozni a kórokozók terjedését.
A Norse Atlantic Airways Boeing 787-es repülőgépe egy 3000 méter hosszú és 60 méter széles futópályán landolt az Antarktiszon, hogy 45 főt és 12 tonna felszerelést juttasson el a Troll kutatóállomásra.
Már a Boeing is megerősítette, hogy kibertámadás áldozata lett. A cég hálózatát feltörve nagy mennyiségű adatot lophattak el a támadók.
Alig feleannyi repülőt tud a Boeing határidőre küldeni a Ryanairnek, mint amennyit ígért. A cél most az, hogy a 2024-es nyári főszezonra már ne legyen gond.
Gyorsabb és pontosabb a repülőgépek átvizsgálása, ha azt nem emberre, hanem drónokra bízzák.
A NASA és a Boeing együtt mintegy 1,15 milliárd dollárt – közel 400 milliárd forintot – fordítanak arra, hogy olyan repülőgépet tervezzenek, amely 30 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a jelenlegi legjobb konstrukciók.
A Qatar Airways még 2014-ben vette át azt a Boeing 787-est, ami egy furcsa manőverrel indította útját Dohából Koppenhágába. Az okokat egyelőre még vizsgálják.
Kimondottan a nehéz harci körülmények között lehet hasznos a Boeing egyelőre csak koncepcióként létező repülője, mely a lopakodók tulajdonságait mutatja fel, azonban hasznos lehet nagyobb teher szállítására is. A kialakításából fakadóan pedig az üzemanyag-fogyasztása is alacsonyabb lehet.
Az 1574. gép volt az utolsó legyártott Boeing 747, mellyel lezárul a típus 1969 óta tartó története – legalábbis annak egy szakasza, ugyanis a még üzemben lévő repülők évtizedekig szolgálhatnak.
A légiutas-kísérő felszállás közben nyitott ki egy vészkijáratot, azzal együtt viszont a gép csúszdája is kinyílt.
Az amerikai hadsereg egyik ikonikus fegyvere, az Apache helikopter – egész pontosan az AH-64 Apache – már 35 éve szolgál. A Boeing most bejelentette: elkészítette a harci jármű továbbfejlesztett, frissített verzióját.
A járatról leszakadt kerék egy szőlőültetvényig ment, ahol aztán felborult, és megállt. Személyi sérülés szerencsére nem történt.
A Wisk Aero bemutatta a saját fejlesztésű repülő taxiját, amely négy utast képes egyszerre szállítani.