Fejbe lőtte magát egy férfi egy budapesti lőtéren
A férfi életét vesztette, az üzemeltetők szerint semmi nem utalt előre öngyilkossági szándékára.
A férfi életét vesztette, az üzemeltetők szerint semmi nem utalt előre öngyilkossági szándékára.
Az V. kerületi fröccsöző terasza, illetve az ahhoz tartozó bódé 30 négyzetméteren égett vasárnap este.
A gyakorlatban a Pesti Hírlapról és a Metropolról van szó. Az indítványozó Horváth Csaba szerint ez egy barter, mert megússzák miatta a közterület-használati díjat, de kötelező érvényűnek gondolja.
Karácsony Gergely azzal indokolta a döntést, hogy sokféleképpen szeretheti valaki a városát. Pikó András józsefvárosi polgármester szerint viszont a díszpolgárrá avatás komolytalanná teszi az előző városvezetések idején történt korrupciógyanús ügyek vizsgálatát.
Akár 90 százalékkal is csökkenhet a fővárosi turisztikai vállalkozások ingatlan bérleti díja, de feltétel, hogy ne bocsássanak el alkalmazottakat. A taxisoknak a drosztíjkedvezményen kívül megszavaztak még egy plusz könnyítést is.
A munkatársak negyede távozhat az intézmény központjából a közalkalmazotti törvény módosítása miatt.
A koronavírus és a kormány is nehéz helyzetbe hozza a fővárost a hitelminősítő szerint, de gyors talpraállásra számítanak.
Budapest vezetése és a kormány között a fővárosi választópolgárok kegyeiért küzd, aminek olykor épp az utóbbiak isszák meg a levét a fejlesztések elmaradása miatt. A taktikai gesztusok és kemény ütésváltások jellemezte küzdelem még nem dőlt el.
Az újlipótvárosi átmenő autóforgalom lendületét visszafogó, közben akár száznál is több parkolóhelyet felszámoló javaslattal állt elő a főváros, olyasmivel, amelyhez hasonlót már a bulinegyedben is bevezettek. A XIII. kerületi önkormányzat ellenállásán azonban egyelőre elbukott a dolog.
Az Iványi által vezetett intézmények jelentős tartozásokat halmoztak föl, még a gázórákat is le akarták szerelni a Dankó utcai szeretetotthonban.
A koronavírus-járvány súlyosan érintette az ágazatot, a taxisszövetség szerint már csak 4500 taxi járja a fővárost.
Az autóklub szerint a kerékpársávok többsége káros, fokozza a balesetveszélyt, a károsanyag-kibocsátást és társadalmi feszültséget keletkeztet.
Jelentősen csökkentenék a cégek ingatlanbérleti és a teraszokért fizetett díját. A taxisokra is gondolnak.
Az utasok száz eurót fizettek volna a fuvarért Budapesten.
A koronavírus miatt leállt reptéri forgalom miatt szünetel a busz, de jegyeket még árultak rá.
Befektetésre szerződtek egy céggel 2018-ban, aminek pár hónap múlva elvették az erre vonatkozó engedélyét. A szerződést mégsem bontották. Sőt, a kerület olyan papírok hozama után is fizethetett jutalékot, amikhez nem is nyúlt a szerződtetett cég. A volt polgármester szerint mindez rágalom.
Nem létező szolgáltatást árulnak az egyesület szerint, ezért felszólítják a Budapesti Közlekedési Központot, hogy távolítsa el a jegyautomatákból és a mobiljegy alkalmazásból a 900 forintos repülőtéri vonaljegyet.
Csapdahelyzetbe kerültek a budapesti szórakozóhelyek: bár a tulajdonosok és üzemeltetők is tudják, hogy az este 11 órás zárás előírásával nem az volt a kormány célja, hogy a bulikat előbbre hozzák, ők úgy érzik, más lehetőségük nincs a megmaradásra. Van, ahol a nagy belső térben bíznak, máshol inkább a szerencsében. Körbenéztünk a bulinegyedben.
Ingyenes parkolás és teraszok, nagyvonalú kedvezmények a V4-es országokból és vidékről érkezők számára. Többek között ezt tartalmazza az az ötpontos javaslatcsomag, amivel a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara szerint a fővárosnak meg kellene segíteni a járvány miatt bajba került helyi vendéglátást.
A főpolgármester közlekedési kérdésekben döntő szóval bíró kabinetfőnöke a Rákóczi út átalakításáról, a budapesti parkolásról és egy pesti fonódó villamoshálózatról is nyilatkozott.